Bemfola og menopur

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
noen som har erfaring med og bruke bemfola og menopur sammen ?
Jeg må ha 2 sprøyter på samme dag/morning

Jeg brukte det forsøket jeg ble gravid [emoji4] i dag 26+3.
Tok 300 Bemfola og 150 menopur.

Må man ikke blande menopur selv?
Syns hun sa 250 bemfola og menopur var hun litt usikker på, men jeg skulle få hele planen i posten..

Må man ikke blande menopur selv?
Syns hun sa 250 bemfola og menopur var hun litt usikker på, men jeg skulle få hele planen i posten..

Jo menopur blander du selv.. veldig enkelt og greit det assa :) står nøye forklart i pakningsvedlegget. Bemfola er ferdigfylte penner..

Jeg har absolutt troa på Bemfola og menopur sammen. Jeg gikk fra 0 innsett til ENDELIG å få satt inn 2(!!) embryo siste runde med denne kombinasjonen.

Jo menopur blander du selv.. veldig enkelt og greit det assa :) står nøye forklart i pakningsvedlegget. Bemfola er ferdigfylte penner..

Jeg har absolutt troa på Bemfola og menopur sammen. Jeg gikk fra 0 innsett til ENDELIG å få satt inn 2(!!) embryo siste runde med denne kombinasjonen.
Håper og krysser alt jeg har for at det funker for oss og :joyful:
Og blande selv skal gå helt fin det. Og bemfola har jeg brukt før

Håper og krysser alt jeg har for at det funker for oss og :joyful:
Og blande selv skal gå helt fin det. Og bemfola har jeg brukt før

Masse lykke til! Krysser fingrene for deg [emoji4]

Fikk du flete
når du gikk på bemfola og menopur.. var utgiftene veldig stor da? Ser menopur koster litt

Jeg ble gravid på den kombinasjonen og resultatet ligger i senga nå :D lykke til ❤️❤️

Jeg starter på bemfola og menopur i morgen, så dette var jo oppløftende lesing :D

Back
Topp