Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må man ikke blande menopur selv?Jeg brukte det forsøket jeg ble gravid [emoji4] i dag 26+3.
Tok 300 Bemfola og 150 menopur.
Må man ikke blande menopur selv?
Syns hun sa 250 bemfola og menopur var hun litt usikker på, men jeg skulle få hele planen i posten..
Håper og krysser alt jeg har for at det funker for oss ogJo menopur blander du selv.. veldig enkelt og greit det assastår nøye forklart i pakningsvedlegget. Bemfola er ferdigfylte penner..
Jeg har absolutt troa på Bemfola og menopur sammen. Jeg gikk fra 0 innsett til ENDELIG å få satt inn 2(!!) embryo siste runde med denne kombinasjonen.

Håper og krysser alt jeg har for at det funker for oss og
Og blande selv skal gå helt fin det. Og bemfola har jeg brukt før
Fikk du fleteJo menopur blander du selv.. veldig enkelt og greit det assastår nøye forklart i pakningsvedlegget. Bemfola er ferdigfylte penner..
Jeg har absolutt troa på Bemfola og menopur sammen. Jeg gikk fra 0 innsett til ENDELIG å få satt inn 2(!!) embryo siste runde med denne kombinasjonen.
når du gikk på bemfola og menopur.. var utgiftene veldig stor da? Ser menopur koster littJeg brukte det forsøket jeg ble gravid [emoji4] i dag 26+3.
Tok 300 Bemfola og 150 menopur.