Beltestor vs. bilpute

Jeg har vært veldig på at eldste har skullet sitte i sete og ikke bare på pute så lenge som mulig pga beskyttelse. Satt i stol til han fylte 10 år, og har nå gått over til pute (kan sitte uten pute i noen biler der baksetet ikke er stort). Men det er forskjell på lav og høy hastighet, så jeg hadde ikke vært nøye på det akkurat på den turen ts snakker om.

Hvor stor/liten er han? Her slutta snuppa med beltestol når hu var 7 men hu er nok inoverkant lang i forhold til mange

Ok. Her er 9 åringen 154[emoji23]
Ja da er hun jo veldig høy for alderen:)

De fleste beltestoler passer ganske lenge mtp høyde, men kan fort bli litt trange/smale. Ikke vært noe problem her for han er smal og slank. Men fetteren hans måtte over på pute pga at han er brei.

Jeg har vært veldig på at eldste har skullet sitte i sete og ikke bare på pute så lenge som mulig pga beskyttelse. Satt i stol til han fylte 10 år, og har nå gått over til pute (kan sitte uten pute i noen biler der baksetet ikke er stort). Men det er forskjell på lav og høy hastighet, så jeg hadde ikke vært nøye på det akkurat på den turen ts snakker om.

Det samme tenker jeg. :)
Nei, i Ts sin situasjon går det nok fint, en kan jo bruke litt skjønn. :) Måtte bare si ifra når noen påstår pute og stol er like bra for det er de ikke :P

Det samme tenker jeg. :)
Nei, i Ts sin situasjon går det nok fint, en kan jo bruke litt skjønn. :) Måtte bare si ifra når noen påstår pute og stol er like bra for det er de ikke :P

Var tiltenkt den situasjonen ts nevnte,kanskje litt klumsete formulert men beltestolens hovedfunksjon er jo å holde på plass belte[emoji85]

Back
Topp