Beltestol

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Har dere kjøpt beltestol til barna? Her har Felix og en venn begynt å snakke om å være med hverandre hjem fra barnehagen, og jeg tenker at da må han ha en beltestol som er lett å feste i de andre foreldrenes bil, og det er jo praktisk om vi har den når vi skal ha med et ekstra barn også. Det er såpass dillete å ta ut og inn det bilsetet han bruker til vanlig, og det er nok nesten umulig for andre å få festet det i sin bil. Er beltestoler så enkle å feste at andre foreldre som ikke er så opptatt av bilsikring likevel greier å feste gutten min riktig? Ingen som vet om det finnes noen som kan festes både med og uten isofix?
 
Anbafaler Britax kidfix på det sterkeste!
Kan festes både med og uten isofix OG har fått nesten like god score på begge festemetodene.
Enkelt å stille inn høyden på ryggen og lett å feste bilselen.
Det er ganske idiotsikkert, men jeg ser at f.eks besteforeldre glemmer litt at selen skal under beltehornene på siden, men det er lett å forklare og de fleste skjønner det fort!
 
Takk for svar! :) Da må jeg få somlet meg til babybutikken for å se på det snart. Har litt for mye å gjøre for tiden, men stolen må være på plass før han plutselig en dag skal sitte på med noen andre.

Pleier Teodor å bli med andre barn hjem? Jeg forstår godt at Felix må få lov til det, men likevel føles det litt skummelt å sende den lille gutten min med til "fremmede".
 
Han har enda ikke blitt med andre barn fra barnehagen hjem utenom fetteren og blitt hentet av mormor. Begge de er allerede utstyrt med bilstoler.
Vi har hatt besøk av nabobarn da, og han har vært hos de.
 
Vi har også Britax Kidfix til henne i begge bilene, og er veldig fornøyd med dem :)

De er enkle og feste, og veldig lett å flytte fra bil til bil....

Amelia har ikke vært med noen andre hjem fra bhg enn besteforeldre og søskenbarna. De har seter i bilen alle sammen :)
 
Jeg fikk så flott tilbud på beltestoler at jeg bare slo til på det... Hvem i all verden kjøper bilseter på tilbud?... 2 for prisen av 1, løp og kjøp...

I alle fall fikk jeg cybex solution x (til utlånsete), cybex solution x2-fix (til fast sete etterhvert), og to sparketrekk til bilsetet, for samme prisen som jeg måtte ha betalt for ett britax kidfix og ett sparketrekk. Nå har jeg plutselig to beltestoler, til tross for at gutten sikkert skal bruke two-way elite 1-2 år til. Som om jeg ikke hadde nok rot på loftet.
 
Cybex er bra! :)
Greit å slå til på slike tilbud da!!
 
Da høres det ut som du fikk et veldig bra tilbud :)

Deilig å ha det klart uansett da :)
 
Back
Topp