Beltestol i koffert?

• Trådstarter Trådstarter *Becca*
  • Opprettet Opprettet
B

*Becca*

Guest
Jeg skal til Spania med snuppa til sommeren, og vil ha med eget bilsete til henne siden man ikke vet hva man får der nede. Jeg kom da til å tenke på en ting. Tror dere det er tryggere å sende beltestolen som eget kolli i en hard koffert, enn å sende den som spesialbagasje? Tenkte å pakke håndkler og andre sånne ting i samme kofferten, og ta ryggen av puten før jeg putter alt i samme koffert. 
Jeg føler jo selv at det er en lur idé, men tenkte å høre om kanskje noen andre har erfaring med å gjøre det slik?

Kofferter kaster de jo rundt, mens når vi sendte bilstolen som spesialbaggasje, tror jeg de behandlet den utrolig pent, for puta som lå løst i den, lå akkurat likt da vi fikk den tilbake. (Trodde vi kunne ha den med inn, men fikk ikke det, så måtte sende den helt uinnpakket)

Miriel skrev:
Kofferter kaster de jo rundt, mens når vi sendte bilstolen som spesialbaggasje, tror jeg de behandlet den utrolig pent, for puta som lå løst i den, lå akkurat likt da vi fikk den tilbake. (Trodde vi kunne ha den med inn, men fikk ikke det, så måtte sende den helt uinnpakket)

Det er akkurat det, men jeg vet ikke om stolen er mer beskyttet inni der, enn ved å bare pakke den inn i plast. Vi skal fly med KLM og det står på hjemmesiden deres at man kan ta med bilstol inn på flyet, men jeg aner ikke om det gjelder beltestol.. 
Får ringe dem i morgen og høre, og så får jeg tenke litt på hva jeg gjør :)

Back
Topp