Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Har noen av dere som har fått barn fra før eller skal dere som er førstegangs kjøpe sånn belte som man bruker etter fødsel som skal stramme opp og hjelpe magen med å komme seg på plass?
Jeg vet ikke helt hva det heter, men husker for eksempel fra da fotballfruen fikk Nelia, så kjøpte hun det, men fikk aldri brukt det fordi kroppen hennes gikk kjapt tilbake.
Jeg har lyst på sånt belte, men syns det er kjipt å bruke så mye penger på det om magen skulle komme seg kjapt på plass igjen :/ og så vet jeg jo ikke om det funker eller ikke..
Mamma sa at hennes mage gikk tilbake til "vanlig" etter 1-2 dager med hver unge (født 6 barn - 2 døde), kanskje min mage blir sånn også.. #lovåhåpe
Lest flere steder at jordmødre syns de er en god ide.
Anyone?
Jeg vet ikke helt hva det heter, men husker for eksempel fra da fotballfruen fikk Nelia, så kjøpte hun det, men fikk aldri brukt det fordi kroppen hennes gikk kjapt tilbake.
Jeg har lyst på sånt belte, men syns det er kjipt å bruke så mye penger på det om magen skulle komme seg kjapt på plass igjen :/ og så vet jeg jo ikke om det funker eller ikke..
Mamma sa at hennes mage gikk tilbake til "vanlig" etter 1-2 dager med hver unge (født 6 barn - 2 døde), kanskje min mage blir sånn også.. #lovåhåpe
Lest flere steder at jordmødre syns de er en god ide.
Anyone?
Hehe, sikkert litt teit forklaring, men alle organene blir jo trykket oppover når ungen er i magen for så å plutselig få god plass når ungen er ute