belly button er glaaaad

bellybutton

Forumet er livet
Hei jenter!=)
Takk for all støtte jeg har fått av dere under mine bekymringer!!!
Tuuusen takk <3

Jeg døper herved min lege til : Mrs Fuck oFF and take education!
Ja, på norsk skal dette bety noe som: IKKE ta ul når du ikke kan det.

Mine kjære venner; jeg er glaaaaaaaaaaaaaaaaaad <3
Hos legen i dag trodde hun jeg hadde en MA og sendte meg til sykehuset med en gang,
med dunkende hjerte tenkte jeg at ja det er bedre å finne ut av dette uansett resultat.
Fastlegen tvilte på min menstermin og mente jeg ak var blitt evt gravid eller at det var MA.
På sykehuset:
Etter gu tok den kjempe hyggelige legen innv.ul og kom rett på MINIBABY med en gang!!! =)=)=)
Hjerte slo, hørtes nyydelig ut og det var masse liv=) Svømte rundet der inne.
Ååååå, tårene spruta og legen hentet mannen min på gangen mens turnuslegen fikk se litt.
Min kjære pustet lettet ut og var så lettet også.
Med 2 åringen på armen som sier: "babyen vår, babyen vår"
Legen sa: du vet det at du kan gå til jordmor også, istedet for lege...-og gjett da, I Will=)

ikke ta ul hos fastlege så sant denne ikke kan det riktig, skaper så mange unødvendige bekymringer:(

Her er bilde av miraklet:
12+4 ligger med ryggen opp.

Gud så hærlig.... fine lille babyen... endelig kan du være trygg... det må være deilig...
gratulerer

Åh, så fantastisk!!! [:)]

SÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:)][:)][:)][:)][:)]

Så utrolig godt å høre [:D][:D] Nå kan du puste letta ut [:)]
Samtidig synd at du har vært utsatt for så mye unødvendige bekymringer. 

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Åh, så fantastisk!!! [:)]

Hårreisende at fastlegen ikke fant NOE som helst [:-]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......nå ble jeg SÅ GLAD !!!! Helt utrolig at du måtte gå igjennom dette, men nå vet du i så fall at alt er bra med lille babyen !

Mye unødvendig du måtte gjennom. Godt å høre at alt var i skjønneste orden[:D]

Gratulerer så mye [:D] det må ha vært en utrolig herlig følelse og se den lille babyen sprelle i magen [:D]

Himmel for en lege du har! Tenk å ta ul når hun ikke kan det!!! Så utrolig uansvarlig. Ble så vanvittig sint på dine veiene.

Utrolig godt å høre at alt var bra med den lille spiren i magen! Gratulereer så mye!

Ja, fastlegen ringte meg på ettermiddagen og lurte på hvordan det hadde gått.
Jeg sa at de hadde finni fosteret med en gang på innv. ul og da sa hun at
hun hadde ikke så mye erfaring og ikke den greia til å ta innv ul med.
Og ble nok overrasket over at jeg faktsik var 12 uker...

Jeg er så letta og så stolt!=)
Det var en helt ubeskrivelig følelse, jeg var så forbredt på at det ikke var noe der
så hjertet mitt hoppa godt når legen sa:
"ja her er det ihvertfall noe som spreller med armer og bein" etter 2,5 sekund 'leting'.
HURRA=)

Neselo: Er helt sykt spør du meg, hu fant ikke hjertelyd med doppler en gang.

Ååååå, så fantastisk[:D][:D][:D][:D] Jeg er så inderlig glad på dine vegne[:)] Legen er jo helt idiot og hun har virkelig utsatt deg for mange bekymringer. Så jeg kjenner at jeg rett og slett er forbannet på henne[:@] Heldigvis endte det godt og nå kan du kose deg i svangerskapet[:)]

Så utrolig fantastisk, vennen! Tenke masse på deg! Så deilig at denne tråden var her da jeg kom hjem!
Nydelig liten knøtt i magen også<3

Absolutt helt fantastisk=)

ÅH så herlig! Du må være 20 kg lettere!!
For en dustelege!!!
Er a helt ny ell??? Makan!![:@][:@]

Back
Topp