bellybutton
Forumet er livet
Hei jenter!=)
Takk for all støtte jeg har fått av dere under mine bekymringer!!!
Tuuusen takk <3
Jeg døper herved min lege til : Mrs Fuck oFF and take education!
Ja, på norsk skal dette bety noe som: IKKE ta ul når du ikke kan det.
Mine kjære venner; jeg er glaaaaaaaaaaaaaaaaaad <3
Hos legen i dag trodde hun jeg hadde en MA og sendte meg til sykehuset med en gang,
med dunkende hjerte tenkte jeg at ja det er bedre å finne ut av dette uansett resultat.
Fastlegen tvilte på min menstermin og mente jeg ak var blitt evt gravid eller at det var MA.
På sykehuset:
Etter gu tok den kjempe hyggelige legen innv.ul og kom rett på MINIBABY med en gang!!! =)=)=)
Hjerte slo, hørtes nyydelig ut og det var masse liv=) Svømte rundet der inne.
Ååååå, tårene spruta og legen hentet mannen min på gangen mens turnuslegen fikk se litt.
Min kjære pustet lettet ut og var så lettet også.
Med 2 åringen på armen som sier: "babyen vår, babyen vår"
Legen sa: du vet det at du kan gå til jordmor også, istedet for lege...-og gjett da, I Will=)
ikke ta ul hos fastlege så sant denne ikke kan det riktig, skaper så mange unødvendige bekymringer:(
Her er bilde av miraklet:
12+4 ligger med ryggen opp.

Takk for all støtte jeg har fått av dere under mine bekymringer!!!
Tuuusen takk <3
Jeg døper herved min lege til : Mrs Fuck oFF and take education!
Ja, på norsk skal dette bety noe som: IKKE ta ul når du ikke kan det.
Mine kjære venner; jeg er glaaaaaaaaaaaaaaaaaad <3
Hos legen i dag trodde hun jeg hadde en MA og sendte meg til sykehuset med en gang,
med dunkende hjerte tenkte jeg at ja det er bedre å finne ut av dette uansett resultat.
Fastlegen tvilte på min menstermin og mente jeg ak var blitt evt gravid eller at det var MA.
På sykehuset:
Etter gu tok den kjempe hyggelige legen innv.ul og kom rett på MINIBABY med en gang!!! =)=)=)
Hjerte slo, hørtes nyydelig ut og det var masse liv=) Svømte rundet der inne.
Ååååå, tårene spruta og legen hentet mannen min på gangen mens turnuslegen fikk se litt.
Min kjære pustet lettet ut og var så lettet også.
Med 2 åringen på armen som sier: "babyen vår, babyen vår"
Legen sa: du vet det at du kan gå til jordmor også, istedet for lege...-og gjett da, I Will=)
ikke ta ul hos fastlege så sant denne ikke kan det riktig, skaper så mange unødvendige bekymringer:(
Her er bilde av miraklet:
12+4 ligger med ryggen opp.