Belly butter?

nkrstn

Elsker forumet
Sommerfuglene
Oktoberlykke 2019
Snøkrystallene2021❄️
Noen som har brukt belly butter/fuktighetskrem til magen i tidligere graviditeter? Funket det mot strekkmerker? Evt. hvilke produkter og merker?:)

Hmm jeg prøvde ingen slike ting, fikk ikke noe strekkmerker sist, ble ikke så stor som jeg trodde jeg kom til å bli.

Smurte meg masse med første, trodde jeg slapp unna, men siste ukene så kom strekkmerkene for fult :p

De er hormonelt betinget, så hjelper ikke smøre, kan hjelpe å smøre om det klør, men får ikke færre strekkmerker.

Bioil skal vist hjelpe i ettertid for å blekne de, jeg har ikke prøvd, for de blekner uansett naturlig:)

Mine som jeg fikk for 9 år siden er helt hvite, og fikk ikke flere med nr 3. Men nr 2 ble noen av de litt lengre.

Smurte meg ikke med noe sist :p fikk ingen strekkmerker på magen, men lår og rumpe fikk jeg :p så tror ikke det har noe å si om man smører eller ikke, da det er hormonelt som jeg har forstått :)

Mannen smører meg bare fordi jeg er knusktørr :p tigerstripene skal jeg ta imot med åpne armer

Jeg smørte selv om jeg ikke hadde troen på det. Hjalp niks nada ingenting :p

Svarene er som forventet ja:laughing002
Prøver å smøre allikevel, hvis ikke blir det Bio-oil i etterkant! Hjelper vel, i det minste, som noen sier på kløen:joyful:

Jeg kommer nok til å smøre uansett om det hjelper eller ikke :p Fuktighet er uansett bra for huden når man liker lange, varme dusjer :rolleyes:

Smurte meg sist men fikk masse, masse strekkmerker fordi om :) håper jo jeg ikke får like mange ekstra denne gangen, men strekkmerkene er liksom ikke noe jeg tenker på lenger :)

Dere som smurte sist; hvilket produkt brukte dere?:)

Har ikke smurt systematisk i det hele tatt, kun i ny og ne med fuktighetskrem, fikk ikke strekkmerker på magen. Har strekkmerker på puppene, da.

Back
Topp