Belly bandit

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Er det noen av dere som har erfaring med dette? Skal denne brukes rett på huden eller oppå feks en singlet?

Har ikke erfaring men har kjøpt en:) du kan velge selv om du vil ha den utenpå en singlet f eks eller rett på huden :)
Kjøpte du på nett da eller? Bor utenfor Tromsø så regner ikke med å finne den her uansett :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg bor rett ved Oslo men fant den heller ikke i noen butikk, men fant en brukt på finn til halve prisen :) så kjøpte den, hadde så lyst til å se den før jeg kjøpte :)

Kanskje man skal se i nærheten da :) glemmer helt av finn jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvordan finner dere ut hvilken størrelse dere skal ha?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har hørt kjempegode ting om den.. Andre som har født 4 barn før og så får nr5 og bruker belly bandit og kommer seg fortere enn de andre gangene :) så verdt er forsøk!

Er det noen som har gjort seg noen erfaringer med denne de siste ukene?? :)

Jeg fødte natt til tirsdag, og tok på belly bandit etter jeg hadde dusja! Syntes det var deilig, den deigete magen ble " holdt" på plass, og jeg syntes det ble bedre å gå å puste, fikk retta opp godt i ryggen uten å kjenne på det store tomrommet liksom :p å nå idag er magen nesten til start.. Har bare kunne stramme inn mere og mere. :) stram mage krever nok trening da ;p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har brukt min i 1 uke nå og er kjemepefprnøyd! Når jeg ikke har spist enda på morgenen er magen som før, minus musklene åpenbart :) men flat. på kvelden er det ikke helt det samme men det er jo fordi det ikke er noen muskler enda til å holde inn innvollene :P magen kom seg mye mye fortere denne gangen også så deilig å kunne gå med normale klær Pga bb holder "deigen" inne :P

Har også kunnet stramme inn mer og mer, er s til vanlig men kjøpte xs. Glad for det! Og ja, veldig deilig for ryggen også, det er jo fortsatt tungt for ryggen å stå og sånt siden magemusklene ikke hjelper til på holdningen enda.

Noen som har belly bandit i str s ? Kjøpte en i str M men den passer jo nå:/ og er bare to uker til termin, så er redd den er for stor etter fødsel? Noen som vil selge meg en i s eller bytte mot m om de har en som er for liten?

Back
Topp