Belly Bandit..?

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Er det noen av dere som har hørt om Belly Bandit til bruk etter fødsel? Evt som har erfaringer med det? Jeg kommer over en blogg hvor hun hadde brukt det etter fødsel, så tenkte jeg skulle høre om noen av dere jenter har erfaring? Min første tanke var at det må være ubehagelig å ha noe stramt rundt magen etter fødsel..?

Her er forresten link hvis noen vil se; http://babyloftet.no/butikk/belly-bandit

:)

Aldri hørt om, og tenker det kanskje et en grunn for det;)?
Tror ikke det hjelper livmoren, muskler osv å trekke seg sammen ved å ha ett tjukk beltelignende sak rundt magen, sikkert bare sykt ubehagelig:).

Når jeg var liten prøvde jeg å slanke meg med å ha folie snurret rundt magen :P Litt samme prinsippet.. Det var bare ubehagelig og lite effektivt. Hehe.

Men om du prøver så gi gjerne en tilbakemelding på om du syns det er noe;). Ingenting er bedre enn om det finnes en snarvei etter fødselen.. ;)

Fra mobilen :-)

Jeg har ingen tro på at det der vil funke. La heller kroppen ha det komfortabelt og slapp av med lille frem til du er klar for å trene, så gjør du heller konkrete øvelser for å samle magemusklene igjen. Det virker GARANTERT! :)

Brukte ikke etter første svangerskap og kommer ikke til å bruke nå heller. For meg virker det veldig ukomfortabelt!
Man har nok plager etter en fødsel og da gjelder det å gjøre det så komfortabelt som mulig for seg selv :)

Jeg har kjøpt meg holdin som jeg tenkte å bruke om det ikke blir ubehagelig. Så blir jo nesten det samme bare billigere. Vurderte sånn belly bendit selv..

Jeg har en singlett med holdin som jeg kjøpte i London, super behagelig å ha på,tenkte å bruke den. Sist fikk vi beskjed om å prøve å sove på magen etter fødselen for å hjelpe livmor til å trekke seg sammen raskere,så vil tro at det er bra med litt press rundt magen,så samt det ikke blir for mye :)

Jeg har prøvd den, tror ikke den virker for å bli tynnere, men den kan kanksje hjelpe til med å få livmor til å trekke seg sammen raskere. Jeg vil ikke anbefale den, tror ikke jeg skal bruke den igjen, for den er stiv og ganske varm syntes jeg.. (selv om da hadde jeg fått i mai, så er jo litt varmere da enn oktober da..). For å få livmor til å trekke seg sammen funker det gull å ligge mye på magen også ;)

Back
Topp