Belly bandit/tummy tucker etc...

FrkLykke86

Glad i forumet
Novembergull 2017
...noen som har erfaringer med å bruke dette?
Er det verdt å prøve eller er det bare bortkasta penger?
Sliter med at magen er skikkelig tung og "dvask" da magen sank helt vanvittig langt ned siste uka før fødselen - tom jordmødrene på sykehuset kommenterte magen [emoji85][emoji12]
Så nå når den er ca tom henger den nå der og slenger som en diger geléklump [emoji85][emoji23] Virkelig ikke behagelig - eller spesielt flatterende. Hjelper heller ikke at jeg har et lite heng etter KS med forrige mann.

Så.. Yey or ney?!? [emoji848]
 
Sniker litt :p lurer på det samme. Har tenkt til å kjøpe belly bandit BFF. Den skal jo hjelpe å støtte korsryggen og bekkenmuskulaturen etter fødsel. Jeg bærer ganske lavt i utgangspunktet så det sliter mye på området hos meg i hele svangerskapet. Angrer etter forrige fødsel at jeg ikke prøvde det.
 
Har ikke prøvd, men vil tippe ney.. den vil sikkert hjelpe livmor å krympe på lik linje som å sove på magen, men henget må du nok likevel slite med vil jeg tro.. har heng selv, krympa en del når magen normaliserte seg, men vil nok alltid være der :)
 
Sniker litt :p lurer på det samme. Har tenkt til å kjøpe belly bandit BFF. Den skal jo hjelpe å støtte korsryggen og bekkenmuskulaturen etter fødsel. Jeg bærer ganske lavt i utgangspunktet så det sliter mye på området hos meg i hele svangerskapet. Angrer etter forrige fødsel at jeg ikke prøvde det.

Fant en sånn hold-in topp fra forrige svangerskap som jeg fikk på meg i dag - hjelper faktisk rimelig godt på å holde ting litt på plass [emoji6] Så da tror jeg at jeg holder meg til det foreløpig. Kan jeg kjøpe meg en str mindre etter hvert til 100,- istedenfor [emoji12]
 
Jeg sier yey! Hadde en operasjon i magen i januar i år og måtte da bruke et slags korsett som jeg justerer på selv, bruker det nå jeg. Gull for min del :)
 
Jeg kjøpte Belly bandit da jeg ventet førstemann. Hadde ikke behov for den da( eller nå etter fødsel nr 2), men den er faktisk ganske behagelig å ha på. God støtte for ryggen.
 
Jeg kjøpte Belly bandit da jeg ventet førstemann. Hadde ikke behov for den da( eller nå etter fødsel nr 2), men den er faktisk ganske behagelig å ha på. God støtte for ryggen.

Hvordan opplevde du str?
Er en L nå ifølge mål, men redd den fort blir for stor og da er det jo ingen vits.. Kun snakk om få cm til jeg er nede på str M liksom..
 
Jeg synes den er gull! Blødningene ble fortere ferdig og følelsen av at magen ble fort mindre var der, og behagelig støtte
 
Back
Topp