Bella band for oppblåste mager!

kariness

Elsker forumet
Jeg gikk til innkjøp av Bella band for magen min for ikke så lenge siden. Gjennom ebay!

Den skal liksom følge deg helt gjennom gaviditeten og hjelpe som støtte og sånn! Jeg syns den er helt fantastisk!

Sånn som steg 1 viser, bruker jeg den nå over buksekanten og som en ekstra "singlett" under klærne for å dekke at jeg ikke får igjen knappen på buksa lenger. Veldig trygt og godt!

Kjøpte min for svimlende 10 dollar! 60 kroner :)

Kjøp på ebay her: ebay link!

Jeg syns alt som strammer over magen er fryktelig ekkelt, men kunne tenkt meg å ha sånn ETTER fødselen! Egentlig skulle jeg hatt korsett! Sånn korsett med skinner for folk med dårlig rygg altså. Husker når magen forsvant så var det ingenting som holdt meg oppe lenger! Syns det var kjempevanskelig å gå strak i ryggen!

Har forresten sluttet med vanlige klær for leeeeeenge siden!:p Sist gikk jeg i vanlige bukser til ca uke 25, denne gangen slutta jeg i uke 6... Men det var fordi stramme bukser var pyton mot kvalmen. Men NÅ har magen blitt diiiiger! Og nå er jeg ikke spesielt oppblåst lenger heller! Har like stor mage nå i uke 12 som jeg hadde i uke 20-25 med lillemor!

bestillte meg ett jeg og takk for tips!

Jeg har en lignende tror jeg, men min er ikke stram, så jeg kan ikke bruke den før magen blir stor. Brukte den bare mot slutten sist, for hadde basketball mage, så det var ikke mange plagene som gikk over magen ;) god å ha! Kan anbefale videre!

~*LilleBlomst*~ skrev:
Men ser det er forskjellige str?

Jeg bestilte en i størrelse 2. (jeg er 36 til vanlig). Og min er ikke stram på begge sider av strikken (Den skal jo utvide seg). Men nå har jeg den jo brettet i to og da ligger den fint over buksekanten og litt nedover rompa! :)

Niceday skrev:
bestillte meg ett jeg og takk for tips!

Håper det hjelper noe :D

Kjøpte når jeg ventet storesnuppa og brukte den mest mot slutten i begge svangerskapene,i begynnelsen klarte jeg ingenting over magen....

Back
Topp