Belastninger i jobben og gravid

En tråd i 'Desember 2020' startet av IsThisReal, 30 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. IsThisReal Glad i forumet

Jeg jobber i en veldig krevende stilling i butikk, blant annet som daglig leder for 20+ ansatte hvor vi har veldig mange tunge løft, stress og et greit press fra ledelsen...

Det sies jo at man ikke bør stresse så mye, løfte tungt osv i de første 3 mnd - men når jeg er på jobb så går jeg 13-20 000 skritt på klokka, pulsen ligger rundt 95 og jeg løfter mye tungt (40-100kg).

Hva kan jeg gjøre?
    Det er jo enda så tidlig at jeg ikke vil si det til noen, og «arbeidsgiver skal tilrettelegge» - vel når jeg er arbeidsgiver så er det ikke så enkelt :p:p
    Jeg kan ikke erstatte meg selv og mine oppgaver må gjennomføres..

i tillegg har jeg en på 3 år hjemme så jeg er på beina hele dagen lang.

Hilsen Sliten!

2. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Det hørtes ikke enkelt ut nei...
    Enda for tidlig til å si noe, samtidig som en ikke vil utsette seg for unødvendig risiko:wtf:

Går det an å delegere vekk noen av arbeidsoppgavene til sndre ansatte? Spesielt tunge løft og for å redusere stresset?

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. IsThisReal Glad i forumet

tunge løft er jo bare hvis det er flere på jobb som jeg kan spørre om hjelp, men i utgangspunktet er det veldig vanskelig da vi mottar 2-3 semitrailere med varer i uka. det er ikke noe som kan utsettes/gjøres senere.

stresset får jeg ikke gjort noe med. Kunder, arbeidsmengde, tidsfrister og press fra ledelsen. forsvinner ikke av seg selv :(

utrolig frustrerende situasjon å stå i

4. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Ja, det må jeg si....
    Synes du burde ta kontakt med legen din og nevne dette?

5. IsThisReal Glad i forumet

ja har planer om det. Først skal jeg ha 2 uker påskeferie fra lørdag så tenkte å ta kontakt da førstkommende tirsdag. Håper bare jeg blir tatt seriøst nok :woot:

største problemet er forståelse fra min arbeidsgiver når de ikke vet årsaken!

6. Luna94 Forumet er livet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Åhh! Nyt 2 uker påsekferie! :DKjente jeg ble litt misunnelig :rolleyes:

Håper det ordner seg!

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden