Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva slags bekymringsmelding er det?
Det varierer nok på hva slags bekymring det er
usikker faktisk..En person med alkoholproblemer, men som ikke søker hjelp selv.
Blir nok sannsynligvis kaldt inn til samtale men lite legen får gjort om personen ikke vil se problemet selvEn person med alkoholproblemer, men som ikke søker hjelp selv.
Enig med deg.Blir nok sannsynligvis kaldt inn til samtale men lite legen får gjort om personen ikke vil se problemet selv
Fryktelig synd i grunn at man ikke får gjort noeEnig med deg.
Vi har en i familien som har hvert alkoholiker siden jeg var lita.. Å han nekter å ta i mot hjelp.
Å da er det ingenting man kan gjøre virker det som![]()
Nope kan ikke tvangsinnleggest hellerIngen tvangsinnlegging heller? Hva om personen blir tatt for fyllekjøring?
Vet ikke... de mister lappen.. bot og kanskje fengsel.... men vet ikke om det blir noe tvungen behandling..Ingen tvangsinnlegging heller? Hva om personen blir tatt for fyllekjøring?
jeg vet.. Grusomt..Fryktelig synd i grunn at man ikke får gjort noe
Det er jo verdt ett forsøk da.. Ikke gi opp helt ennå.. Kanskje det går.. Verdt forsøket.Må si jeg ble skikkelig skuffa her. Er redd personen vil lage en skikkelig kamp, og da håpte jeg at noe kunne gjøres.![]()
Det er jo verdt ett forsøk da.. Ikke gi opp helt ennå.. Kanskje det går.. Verdt forsøket.
Stå på!Ja, skal ikke gi meg så lett. Dette har pågått altfor lenge. :/
Stå på!
Men bare pass på å ikke bli FOR dratt ned hvis det ikke funker![]()
Lykke til i hvertfall! Håper det ordner seg for deg/dereSkal prøve på det.![]()