Bekymringsdag

Silje1982

Forumet er livet
Er det noen andre som sliter med å ha dager hvor dere bekymrer dere for alt?

En slik dag har jeg i dag. Er livredd for å miste. Føler meg jo veldig gravid og det er ingenting som tilsier at jeg kommer til å gjøre det, men er bare redd. Sjekker papiret hele tiden i tilfelle blodspor, kjenner etter hver minste ting som foregår med kroppen og analyserer alt. Slitsom dag ja[8D]

he sånn er jeg hver dag, er redd hver gang jeg skal på do, skjekker papiret hver dag, hver gang!![:D]
Men blir beroliget hver gang jeg tar fram dopplern og hører på hjerte

har flere sånne dager jeg også.. bekymrer meg mer for at fosteret kan ligge dødt i magen siden det har skjedd før... men i dag kan jeg slappe av siden jeg har vært på ul... har ikke noe særlig med symptomer heller...

ORIGINAL: mokkenikke88

he sånn er jeg hver dag, er redd hver gang jeg skal på do, skjekker papiret hver dag, hver gang!![:D]

Hihi.. godt det ikke bare er meg som sjekker hele tiden[:D] Og du er heldig som har kommet så langt at du kan høre hjertelyden[:)] Jeg er 9+4 så jeg tviler vel egentlig på at jeg klarer å finne hjertelyden enda[:)]

ORIGINAL: Mariemor1

har flere sånne dager jeg også.. bekymrer meg mer for at fosteret kan ligge dødt i magen siden det har skjedd før... men i dag kan jeg slappe av siden jeg har vært på ul... har ikke noe særlig med symptomer heller...

Huff, ja slike tanker har jeg også etter å ha vært her inne på babyverden og lest. Heldigvis og bank i bordet så har jeg aldri opplevd det selv så håper inderlig at jeg slipper å oppleve det denne gangen. Du er jo så heldig som har vært på ultralyd. Er misunnelig som bare det. Jeg skal på torsdag i neste uke og både gruer og gleder meg.

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hihi.. godt det ikke bare er meg som sjekker hele tiden[:D] Og du er heldig som har kommet så langt at du kan høre hjertelyden[:)] Jeg er 9+4 så jeg tviler vel egentlig på at jeg klarer å finne hjertelyden enda[:)]

Ja da er det nok litt tidlig, men jeg er så overrasket over hvor fort ukene flyr, trodde de skulle gå kjempe sakte nå i begynnelsen, men viiips så var jeg over 12 uker...
Så er nok ikke lange stunden før du kan høre det også[:)][:)]

Ja da er det nok litt tidlig, men jeg er så overrasket over hvor fort ukene flyr, trodde de skulle gå kjempe sakte nå i begynnelsen, men viiips så var jeg over 12 uker...
Så er nok ikke lange stunden før du kan høre det også[:)][:)]

Ja, det er sant. Det går egentlig ikke sånn fryktelig sent med tanke på at jeg har to andre barn og ta meg av og travelt liv. Men nå denne uken er jeg sykemeldt og da har jeg vel litt mer tid til å tenke[8D] Jeg får bare håpe at dette går bra[:)] Og det får jeg jo bekreftet på torsdag neste uke[:)] Etter det kan jeg nok begynne å bruke angelsounden min til å høre den fantastiske lyden hvis jeg blir bekymret[:)]

Jeg har DEFINITIVT en sånn dag. Off, ekle blødninger. Men satser på at det går bra. Har faktisk vært overraskende "bekymringsfri" i dette svangerskapet. Kanskje fordi jeg er så kvalm 24 t. i døgnet. [;)] Har tatt det som et tegn på at alt er som det skal... Det beste vi kan gjøre er å prøve å ikke bekymre oss så mye. Nyyyte svangerskapet som best vi kan. [:)]

ORIGINAL: Nikita77

Jeg har DEFINITIVT en sånn dag. Off, ekle blødninger. Men satser på at det går bra. Har faktisk vært overraskende "bekymringsfri" i dette svangerskapet. Kanskje fordi jeg er så kvalm 24 t. i døgnet. [;)] Har tatt det som et tegn på at alt er som det skal... Det beste vi kan gjøre er å prøve å ikke bekymre oss så mye. Nyyyte svangerskapet som best vi kan. [:)]

Ja, skjønner at du er bekymret, men håper virkelig at det bare er en bagatell og at den lille har det helt fint i magen din[:)] Ja, jeg er også kvalm 24 timer i døgnet. Senest i går spydde jeg to ganger, og var utrolig dårlig, men i natt hadde jeg en del mageknip. I dag har jeg ikke spydd, men er litt uggen. Så da blir jeg redd med en gang. Og jeg hater det[:)] Jeg føler meg jo gravid. Jeg har bare for mye tid til å tenke når jeg er sykemeldt ut uken og har mine to smårips i barnehagen[:)] Men nå på fredag skal jeg ha to uker ferie sammen med mann og barn så da håper jeg dagene flyr og dagen for ultralyd kommer fortere enn f....[:D]

Jaaaa....Hatt det i noen dager nå...[&o]

Ennå to dager til jeg får vite om alt er bra eller ikke...[&o]

This is killing meeeee....![:'(][:(][&o][:-]

Men tror dette er noe alle går igjennom...Var sånn med Mathilda også...Gikk hele tiden og lurte på om det gikk bra eller ikke...[&o]

Ja, skjønner at du er bekymret, men håper virkelig at det bare er en bagatell og at den lille har det helt fint i magen din[:)] Ja, jeg er også kvalm 24 timer i døgnet. Senest i går spydde jeg to ganger, og var utrolig dårlig, men i natt hadde jeg en del mageknip. I dag har jeg ikke spydd, men er litt uggen. Så da blir jeg redd med en gang. Og jeg hater det[:)] Jeg føler meg jo gravid. Jeg har bare for mye tid til å tenke når jeg er sykemeldt ut uken og har mine to smårips i barnehagen[:)] Men nå på fredag skal jeg ha to uker ferie sammen med mann og barn så da håper jeg dagene flyr og dagen for ultralyd kommer fortere enn f....[:D]

Jaaaaaaaaa!!! Enig med du!!!  [:)][:)][:)] Ha en kjempefin ferie med dine kjære. Er ofte det som skal til for å få bukt med kvalmen. [8D] Husker det med minstejenten min. Vi dro på fjellet når kvalmen var som værst, og når vi kom tilbake var den som blåst bort. [:D] Kan jo ha vært tilfeldig selvfølgelig, men fantastisk var det. [8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Jaaaa....Hatt det i noen dager nå...[&o]

Ennå to dager til jeg får vite om alt er bra eller ikke...[&o]

This is killing meeeee....![:'(][:(][&o][:-]

Men tror dette er noe alle går igjennom...Var sånn med Mathilda også...Gikk hele tiden og lurte på om det gikk bra eller ikke...[&o]

Huff, ja skjønner at du er nervøs, men du fikk jo gode resultater etter sist hcg prøve så det går nok fint skal du se[:)] Men skjønner veldig godt at du ikke klarer å slappe av.

Det er nok bare helt normalt at vi går rundt å bekymrer oss[:)] Men det er så pyton[:)] Vi skulle hatt ultralydapparat hjemme slik at vi kunne ha sjekket når vi ville[:)] Det hadde vært fint det[:)]

Jaaaaaaaaa!!! Enig med du!!!  [:)][:)][:)] Ha en kjempefin ferie med dine kjære. Er ofte det som skal til for å få bukt med kvalmen. [8D] Husker det med minstejenten min. Vi dro på fjellet når kvalmen var som værst, og når vi kom tilbake var den som blåst bort. [:D] Kan jo ha vært tilfeldig selvfølgelig, men fantastisk var det. [8D]

Ja, vi kan jo håpe at det er det som gjør susen[:)] Jeg passerer jo 12 uker i slutten av ferien min så da kan jeg jo satse på at kvalmen gir seg[:)] Men frem til jeg skal på ultralyd neste uke så vil jeg bevare litt av kvalmen slik at jeg ikke blir overnervøs[8D][:D] Det hadde vært så trist å mistet nå når jeg/vi har kommet så langt. Og ikke minst har kavet oss igjennom tretthet, kvalme og alt annet som følger med. Vi satser på at spirene våre klamrer seg godt fast[:)]

Back
Topp