Bekymringer

Bringebær7

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2022
Jeg trenger å lufte ut alle mine bekymringer. Eller kanskje ikke alle, jeg skal spare dere litt, men alt som har med graviditet å gjøre.

Jeg er gravid. 5+1 i dag. Det er jo veldig kort i det lange løp, men veldig langt for veldig mange. Bare det å bli gravid er en lykke i seg selv. Jeg har fått en blastocyst som har festet seg og blitt der helt til nå.

Jeg er så utrolig bekymret. Og grunnen er at mine tre siste svangerskap har gått til grunne rundt uke6/7. Jeg venter på at dette skal gjøre det samme. Jeg klarer ikke å nyte, fordi jeg venter bare på blodet. Eller enda verre. På den forferdelige beskjeden hos gynekologen. Beklager, jeg ser ingen hjerteaktivitet. Jeg har opplevd begge deler. Både blod i do og ultralyd from hell.

Jeg trenger å vite at, selv etter tre spontanaborter, så kan det komme et embryo som tenker "Her har jeg lyst til å bli, og vokse meg stor!". For enn så lenge så har jeg ikke troen på dette selv.

Og det er så fryktelig tungt. Når alt jeg ønsker er å nyte de magiske øyeblikkene, men jeg tenker bare "Når skjer det!"

Veldig depressivt på en lørdagskveld. Men jeg måtte lufte meg litt. Og hvor ellers enn hos de flotte "Assistertjentene".

:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Du har barn fra før? Det er det aller viktigste parameter at dette kan gå :) skulle så inderlig ønske jeg hadde denne fantastiske livlinjen, men etter 8 svangerskap uten barn ser det mørkt ut! Selv om mange tap er tungt så lå du holde fast ved det viktige punktet at dere har greid det før.

Du har barn fra før? Det er det aller viktigste parameter at dette kan gå :) skulle så inderlig ønske jeg hadde denne fantastiske livlinjen, men etter 8 svangerskap uten barn ser det mørkt ut! Selv om mange tap er tungt så lå du holde fast ved det viktige punktet at dere har greid det før.
Takk for at du svarte <3 Det er selvfølgelig et veldig viktig poeng. Vi har en sønn. Jeg vet jo derfor at kroppen kan klare det. Men det er seks år siden jeg var gravid med ham. Seks år er mye i fruktbarheten. Etter han er det ingenting som har fungert ordentlig. Jeg er undersøkt overalt, og det virker tipp topp. Det er bare det at livmora ikke vil ha alle de toppkvalitets blastocystene som settes inn her.

Jeg vet at jeg sånn i utgangspunktet allerede har det du og flere ønsker så inderlig, og det gjør meg utrolig ydmyk. Men tapene jeg føler hver gang graviditeten går til grunne er store og vonde. Selv om jeg allerede har hele verden:Heartred

Back
Topp