Bekymringer

Bazinga92

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg går og kjenner så mye på ting i underlivet om dagen. Litt stikkinger og endel murringer. Føler ofte at mensen kommer snart, og er like engstelig hver gang jeg skal på do i tilfelle jeg skal blø.
Har lest flere steder at det er normalt med følelsen av at man skal få mensen, og med murringer. Men klarer likevel ikke å slappe av med det. Uroer meg konstant! Jeg kjenner ikke til det hele tiden, men store deler av dagen..

Jeg har mistet før, og er vel derfor jeg er så bekymret.. Da jeg mistet gjorde det fryktelig vondt, og mye verre enn menssmerter. Så prøver å roe meg ned med det.

Men jeg blir likevel sånn.. Ja, det er vanlig med murringer, men hvordan vet jeg at mine murringer er det som er vanlig? Haha, håper noe skjønner.. Og håper for all del jeg ikke er alene..

Er 4+2 i dag. Har kjent på disse murringene siden dagen før IKM. Og det er ofte mest på kveldene..
 
Har også smerter, kjennes nesten ut som en UVI, men det er bare livmora som jobber. Prøv og tenk at enten går det bra eller så gjør det ikke det, er ikke mye man kan gjøre med det, dessverre :( Men i de fleste tilfeller går det vel helt fint :) Har også mistet en gang før for noen år siden og det var kjempe trasig.
 
Du er i alle fall ikke alene. Dette er min 6. Graviditet i forsøk på barn nr 2. Håper virkelig denne sitter! Men får helt angst når jeg kjenner lutinusen renner ut eller det stikker ved egglederen på ene siden
 
Jeg tror nok alle nybakte mødre tenker er litt bekymret for alt som skjer der nede. Men det er litt som ei over her sier. Enten så går det, eller så går det ikke. Prøv å ikke bekymre deg så alt for mye :Heartred
 
Hei
Kan relatere til å være bekymret. Dette er tredje graviditet i forsøket på å få barn, og går rundt å er mye mer bekymret enn jeg bør. Det går jo enten bra eller så går det over. Men alt jeg kjenner og alt jeg ikke kjenner går fort over til å bli en bekymring. Har valgt å be om time til jordmor i uke 6, bare for en samtale. Kanskje hjelper det å få snakket om det. Gode venner eller familie er også kjempegod støtte:Heartred Håper spirene sitter som støpt frem til april
 
Back
Topp