Bekymringer

Lolo

Forumet er livet
Jeg bekymrer meg.
mulig det ligger i min natur å være bekymret. Mulig det ligger i min erfaring å bli bekymret. Ikke vet jeg, men det jeg vet er at jeg er bekymra!

Søndag og mandag var jeg så kvalm på morran at jeg måtte spise før jeg stod opp. Det har jeg ikke trengt (men gjort for sikkerhetsskyld) de to siste dagene. Puppene er riktignok ømme, og jeg er trøtt, men synes ikke noen av delene er like ille lengre.

Jeg er jo bare 6+5, så det er jo alt for tidlig å miste symptomer nå. Tradisjonelt sett (for meg) så er det nå de skal eskalere noe voldsomt.

Har en CBD liggende, lurer litt på å ta den og se om det fremdeles står 3+. Men føler meg så hjelpesløs med disse bekymringene.

Noen med noen erfaringer eller trøstende ord?
 
Jeg føler litt på det samme, hadde sterke kramper første uka, og de er borte nå (heldigvis!) men har ikke spesielt ømme pupper og bare moderate murringer i magen i ny og nett, det kjennes litt skummelt. Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med erfaring om at dette vil gå bra, jeg er gravid med første nå. Men håper for både din og min del at dette ender godt og at vi bare er heldige og har fp symptomer. Krysser fingrene og håper andre har mer konkret erfaring å dele.
Forresten, vil det hjelpe å ta en ny gtest? Jeg hørte at hcg vil fortsette å øke selv ved ma..? :(
 
Forresten, vil det hjelpe å ta en ny gtest? Jeg hørte at hcg vil fortsette å øke selv ved ma..? :(
Ved MA vil den fortsette å stige ja, så å ta en test er bare halvt beroligende... Derfor er det vel kanskje ikke noe poeng :( Men jeg tror jo hcg synker, etter som symptomene avtar...
 
Sist var jeg kjempe kvalm og visste ikke om jeg helst ville starte dagen med å spy eller spise. Men det var veldig opp å ned, noen dager inne i mellom følte jeg meg nesten helt bra. Hadde også en kraftig blødning rundt uke 6. Men jenta mi er perfekt og det var ingen komplikasjoner.

Mindre kvalm denne gangen, med utslitt i kroppen. Mens i går var jeg plutselig i kjempe form og gikk masse, i dag er jeg tilbake til utslitt.

Så dette går nok veldig bra, plutselig er kvalmen tilbake :yuck:
 
Ved MA vil den fortsette å stige ja, så å ta en test er bare halvt beroligende... Derfor er det vel kanskje ikke noe poeng :( Men jeg tror jo hcg synker, etter som symptomene avtar...
Skjønner. Uff er ikke lett dette, mange bekymringer. Men vi får holde på det positive, mange sier symptomer kan variere mye fra uke til uke. Sender deg en klem <3
 
Jeg føler litt på det samme, hadde sterke kramper første uka, og de er borte nå (heldigvis!) men har ikke spesielt ømme pupper og bare moderate murringer i magen i ny og nett, det kjennes litt skummelt. Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med erfaring om at dette vil gå bra, jeg er gravid med første nå. Men håper for både din og min del at dette ender godt og at vi bare er heldige og har fp symptomer. Krysser fingrene og håper andre har mer konkret erfaring å dele.
Forresten, vil det hjelpe å ta en ny gtest? Jeg hørte at hcg vil fortsette å øke selv ved ma..? :(
Når jeg hadde en ma i desember. Så ble testene mine svakere.
 
Når jeg hadde en ma i desember. Så ble testene mine svakere.
Har skjønt at ma kan utarte seg veldig forskjellig, så kanskje det er verdt å ta en test allikevel da, hvis man er usikker på om alt er som det skal. En fortsatt sterk test vil kanskje berolige litt :)
 
Jeg måtte ta en test. Den var suuupersterk. Kontrollstreken var ikke på noe tidspunkt sterkere enn test-streken. Det beroliget meg noe k det minste.
 
Alle svangerskap er ulike! En sterk test er en god indikasjon på at alt er som det skal. Ja, det kan ende i MA, men HUSK (og det bør alle huske) at etter uke 6, er sjansen for abort mindre enn 8%. Prøv å nyte det :)
 
Alle svangerskap er ulike! En sterk test er en god indikasjon på at alt er som det skal. Ja, det kan ende i MA, men HUSK (og det bør alle huske) at etter uke 6, er sjansen for abort mindre enn 8%. Prøv å nyte det :)
TAKK! for veldig gode ord!
De skal jeg ta med meg på minnet.
Jeg har vært mer kvalm utover dagen, så skal prøve å bare nyte svangerskapet som best jeg kan.
men fysj så vanskelig. Disse bekymringene bare skrur seg gjennom i tankene...
 
TAKK! for veldig gode ord!
De skal jeg ta med meg på minnet.
Jeg har vært mer kvalm utover dagen, så skal prøve å bare nyte svangerskapet som best jeg kan.
men fysj så vanskelig. Disse bekymringene bare skrur seg gjennom i tankene...
Ja, jeg skjønner det. Jeg er ikke fri for bekymringer jeg heller. Men jeg må jo prøve å tenke positivt, de aller fleste svangerskap ender jo som de skal: Med et friskt fullbårent barn :)
 
Back
Topp