Bekymringer i graviditeten

Kokokos

Flørter med forumet
5+6 i dag, men klarer ikke slå meg til ro med at jeg faktisk er gravid og at dette svangerskapet skal gå bra. Historien min tilsier at den berømte døra snart slår meg i trynet igjen. Fikk 3+ på digital test for ei uke siden så stigningen har vært som den skal, har ingen smerter eller noen form for spotting/blødning, men likevel klarer jeg ikke å slappe av. Er så innmari slitsomt! Noen andre som kan kjenne seg igjen?

5+6 i dag, men klarer ikke slå meg til ro med at jeg faktisk er gravid og at dette svangerskapet skal gå bra. Historien min tilsier at den berømte døra snart slår meg i trynet igjen. Fikk 3+ på digital test for ei uke siden så stigningen har vært som den skal, har ingen smerter eller noen form for spotting/blødning, men likevel klarer jeg ikke å slappe av. Er så innmari slitsomt! Noen andre som kan kjenne seg igjen?

Hei!
Jeg har det på samme måte. Første gang jeg er gravid, nå ule 5+4 i dag etter nesten 1 år med prøving før vi fikk positiv test. Har testet og testet i etterkant fordi jeg ikke helt tror det selv. Har hatt litt stikninger nederst i magen, men ingen kvalme og ingen ømme bryst. Føler meg på ingen måte gravid.. Nå er vi på ferie, så får ekstra mye tid til å tenke og bekymre meg...

Jeg forstår deg godt. Du kan eventuelt be legen om å ta hcg blodprøver med noen dagers mellomrom bare for å sjekke om stigningen er som den skal. Det gjorde jeg :) Er selv konstant bekymret etter å ha opplevd en SA og MA for relativt kort tid siden. Jeg pleier av og til å gå inn på denne her for å prøve å forsikre meg mer (https://datayze.com/miscarriage-reassurer).

Jeg tok også hcg blodprøver i begynnelsen. Har vært på tidlig ultralyd for å sjekke om hjertet slo og har nå fått en hjemmedoppler. Hørte hjerteslagene til lille hjemme når jeg var 9+1 på vei, og det har vært utrolig betryggende for det nervevraket jeg nå har blitt etter mine tidligere opplevelser. Prøver å tenke på at mest sannsynligvis så går det bra selv om det ikke alltid er så lett.

Ønsker deg masse lykke til videre <3

Vi er nok mange i samme båt der... symptomer trygger ikke, mangel på symptomer trygger ikke...
Skal selv på UL i uke 10. Kommer ikke til å hjelpe det heller etter å sist ha mistet få dager etter ul og hjerteslag i uke 10...
Prøver å ikke tenke så mye på det hele...prøver...men det er ikke så lett... man kan jo ikke gjøre noe..bare gå å vente...

Hei damer!

Jeg klaget også på svært lite symptomer når jeg var rundt 5+1 og nå som jeg er 6+6 så savner jeg det å gå uten symptomer for jeg er så innmari dårlig HELE tiden Jeg også bekymret meg hele tiden om at noe var galt siden det står overalt på nett om disse symptomene, men det varierer stort og PLUTSELIG blir du bombadert med symptomer å da angrer du på at du ville ha dem Håper dette var beroligende❤️

Kjenner meg igjen

Vi er nok mange i samme båt der... symptomer trygger ikke, mangel på symptomer trygger ikke...
Skal selv på UL i uke 10. Kommer ikke til å hjelpe det heller etter å sist ha mistet få dager etter ul og hjerteslag i uke 10...
Prøver å ikke tenke så mye på det hele...prøver...men det er ikke så lett... man kan jo ikke gjøre noe..bare gå å vente...
Jeg mistet uke 9 sist, etter UL i uke 8. Da skal det jo være så trygt. Så jeg er som deg, ikke helt sikker på når jeg vil føle meg trygg :smiley-angelic001

Back
Topp