Bekymringer, bekymringer...

Nummimamma

Glad i forumet
Huff... er så lei av bekymringer! hehe... nærmer meg 12 uker med stormskritt og skulle jo liksom puste litt lettet ut da, eller?? Men nå bekymrer jeg meg for at det ikke er noe liv selvom jeg har sett hjertet på ul 8+1! Dere som har vært gravide før; blir det bedre eller er det normalt og bekymre seg for ting hele tiden? :)

Jeg har en fra før..

Og det vil alltid være bekymringer, både under og etterpå.[;)]
Det kommer nok til å gå kjempe bra [:)]

Et lite tips: ikke les for mye negative ting[;)]

Sist jeg var gravid var jeg ikke bekymret ett sekund hele svangerskapet[:-][:-]
Men den gangen er jeg mye mer bekymret, men pustet litt lettet ut når jeg paserte 12 uker, og merker at magen vokser, det hjelper veldig godt[:)]

Tror bekymring er noe som kommer til å følge oss til vi dør. Bekymring for graviditeten, for barnet, for ungdommen, for den voksne, for den godt voksne og, som sagt, til vi dør.

Prøv å slappe av;). Du har fått sett den lille og den har det bra!
Til og med jeg er avslappet;). Var på ul i uke 8 og fikk så vidt se at det var noe der og en beskjed om at det var for tidlig å se noe mer^_^ (var utvendig med dårlig apparat og lege som nesten ikke skjønte hvordan man skrudde den på[8D]). Men if it's ment to be, it's ment to be;).
Vi kan ikke gjøre noe mer;)

Takk for oppmuntrende ord! :) Vi får nok bare finne oss i at det med barn resulterer i mange bekymringer men antakelig hundre ganger mer glede også! :) Men jeg må si det er godt og ha dere i denne tiden jenter, er vel måte på hvor mye min kjære orker og høre på bekymringene mine... [;)] Ellers så må jeg si at det er spennende at vi alle har kommet til/nærmer oss de første 3 mnd! [:D]

Blir morro å følge alle disse flotte jentene fram til fødsel og etter.

Er jo derfor vi er her=) For å dele og "høre" bekymringer og hjelpe=). Pluss at man kan ikke se folk himle med øynene når man har mast for mye om noe, eller om det blir for mye gravid snakk. Utrolig deilig!

ORIGINAL: mokkenikke88

Sist jeg var gravid var jeg ikke bekymret ett sekund hele svangerskapet[:-][:-]
Men den gangen er jeg mye mer bekymret
, men pustet litt lettet ut når jeg paserte 12 uker, og merker at magen vokser, det hjelper veldig godt[:)]

Samme med meg her..og nå etter 12 uker er godt, er jeg bekymret for at det ikke er liv...så du er ikke alene om bekymringene hvertfall...får håpe de roer seg ned når man kjenner de daglige sparkene[:)]

Back
Topp