Bekymringer, bekymringer.... Litt blod...

AnneC84

Forumet er livet
Åh, nå føles mandag og ul veeeldig langt unna! I går oppdaget jeg blodtilblandet utflod.

Jeg har nettopp avsluttet en canestenkur - jeg begynner ofte å blø litt fra slimhinnene når jeg har soppinfeksjon (sorry, tmi). Og dette er typisk vanlig utflod, bare litt rosaaktig noen ganger. Ingen smerter eller noe slikt.

Men jeg kjenner jeg blir så bekymra uansett! Med Calle måtte jeg jo gå på progesteron til uke 13 for å ikke miste, så nå virrer tankene "tenk om kroppen min ikke klarer å produsere nok lenger" og sånn... Den 21. desember fikk vi jo se en pitteliten "kropp" med et lite, friskt, bankende hjerte, og beskjed om at abortrisikoen nå var minimal.

Allikevel, blod er ikke gøy... Men det er jo bare rosa utflod. Med Calle blødde jeg jo så det rant flere ganger....

Det går nok helt bra, skal du se. Når det er så lite blod, så er det som regel kun en liten rift i skjeden.

Jeg hadde slik i uke 5+3, var bombesikker på at nå kom det til å gå galt! Men d ble heldigvis med den lille mengden på papiret, og ikke sett noe mer med rosafarge på siden, heldigvis!

Så tror du skal ta det helt med ro jeg :-)

Går nok helt fint,når du har sett bankende hjerte skal det veldig mye til for at noe går galt :) Blødde gjennom hele svangerskapet med gullet jeg og, forferdlig nervepirrende, men kom fra slimhinnene i livmorhals og var ufarlig :)

Blødde noen dager i jula, først brun utflod og så noen dråper med blod, litt rosa på papiret. Har stoppet helt opp, og jeg har slått meg til ro med at alt er bra. Så et bankende hjerte i uke 6. Hører om de som har styrtblødninger så tenker at litt blod sikkert ikke er farlig.

Back
Topp