Bekymringer bekymringer, blæh

danmark

Glad i forumet
Har ikke vært like nervøs denne graviditeten som sist (hadde en SA uke 7 før den igjen). Men i dag så har jeg fått murringer i korsryggen på høyre side, minner om de murringene jeg fikk når jeg hadde SA, bortsett fra at de da satt i hele ryggen. Har sjekket mange ganger, men jeg blør (heldigvis) ikke, krysser fingrene for at det er corpus luteum smerter evt en slags bekkenløsningsgreie, men kjenner det stresser meg, håper det er vekk i morgen! Noen andre som har noe lignende?

Dessverre opplever jeg ingen slike smerter!! Håper de snart gir seg hos deg slik at du slipper å bekymre deg. Heldigvis er ikke smertene HELT like som sist. Og uansett så trenger det jo ikke å bety noe!! Og så lenge du ikke har blødninger, er det et godt tegn!

Eg har hat det i et par dager men i dag har og bekken smertene kom litt samt hofte smerter med ilinger ned i ve ben, isjhias smerter... Så da kommer det nok derfra tenker eg :)

Jeg har ikke slike smerter du beskriver men jeg er utrolig bekymret og nervøs denne gangen. Har veldig få symptomer, detter er min 5. graviditet, jeg har tre barn og den siste endte i en MA, alle gangene var jeg veldig kvalm, kanskje mindre med første men dog... Nå blir jeg bare litt bilsyk og er utrolig nervøs. Man blir så obs når man allerede har opplevd å miste ett barn... Ønsker deg masse lykke til!! Håper det går bra for oss alle! :-)

Har hatt bekkenvondt og ilinger/strømninger nedover lysken og låret. Men ikke noe i ryggen da....forøvrig er jeg også veldig bekymret da jeg har hatt MA tidligere, og klarer ikke å slå meg til ro med at alt står bra til. Ikke før jeg ser at det er liv der inne :)

Takk for gode ord :) Smertene er borte og kvalmen har satt inn for fullt igjen, så jeg er happy :P
Kjenner jeg gleder meg til neste UL!!

Back
Topp