bekymringens verden.

Januarstjerna*

Andre møte med forumet
Hei hei. Var på ordinær ultralyd forje uke. Alt var helt fint med den lille gutten;-) men ett par dager etter ultralyden så var jeg på jobb,legger til at jeg har slete litt med treg mage. Så fikk jeg no krampe aktige tak nedi i magen. Midt mellom navlen og hufsa. Varte ikke lenge. Strakk og tøyde litt etterpå. Så var alt bra igjen. Hva var det? Er det noe å bekymre seg for? Gleder meg til å kjenne liv hver dag så man slipper disse bekymringene;-)

Det er nok ikke noe galt, men det er ikke gøy å være bekymret og hvis en først har begynt å tenke på det så slipper det ikke taket ;)

Vanlig :-) man vokser og da kan man få slike kramper :-D men du må jo selv vurdere hva du føler er greit og ikke, stol på degselv og magefølelsen :-D et besøk til legen for mye gjør ikke noe ;-)

Vanlig :-) man vokser og da kan man få slike kramper :-D men du må jo selv vurdere hva du føler er greit og ikke, stol på degselv og magefølelsen :-D et besøk til legen for mye gjør ikke noe ;-)

Har slike kramper jeg også, som kommer og går. Jeg har tenkt som så at det er naturlig, for at det er mye som vokser der nede. Er ikke alle som kjenner at ting vokser, men noen kjenner det. Innimellom kan de krampene være luftsmerter også, at lufta presser seg forbi, og det kan være veldig ubehagelig. 

Back
Topp