Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for, men man blir jo bekymret for alt hele tiden som gravid…. Vi var på besøk, og de grillet paprika med en liten bit chevre til alle. Da den ble servert var jeg (og de) usikre på om den hadde «boblet» som den skulle slik at den var trygg for meg. La den derfor inn i ovnen og stekte i 15 min på 250 grader varmluft, men da jeg så vidt tok leppa mi borti midten av osten var den ikke spesielt varm… så jeg skrapte av osten og stekte den alene i ovnen. Men, jeg spiste jo paprikaen som hadde hatt osten oppå seg, og fikk jo ikke vekk absolutt alt liksom… skulle jo tro at den var varmet når den både hadde vært på grillen og i ovnen, men blir likevel litt stressa
Det går fint sjeldent det har noe å si om du spiser sånne ting. Det er værre å sette seg på et fly enn å spise oster, spekemat osv en gang i uken som gravide så tygg litt på den