bekymring

jannehelen87

Glad i forumet
Klarer ikkje slutte å grue meg til ultralyden eg skal ha på torsdag. På samme private klinikk, i det samme venterommet, hos den samme mannen som sist fortalte meg i uke 20 at jenten i magen vår ikkje levde. å skulle dra den samme ruten bort der for å se noe eg kanskje ikkje vil se. har prøvd så inderlig å tenke positivt eller ikkje tenke på det i det hele tatt men no e det bare  to dager igjen =( Alle går å sier til meg at det samme ikkje skjer igjen men eg vet at det e like stor sjanse for at det skjer meg som noen andre... å runde 12 uker for meg følte eg ikkje v noe trygghet. håper at eg klarer å slappe mer av om det viser seg å være liv i magen

Uff, vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg tror jeg forstår deg. Skal inn på UL igjen jeg også, samme sted og samme mann som oppdaget at spiren min også var død. Jeg prøver å være positiv, og tenker at det må jo gå bra èn gang..Vi får bare ta det som det kommer, tror jeg.

Forstår deg så inderlig godt!
Vet ikke om det er noen trøst, men jeg var til denne (samme) mannen idag og han hadde gode nyheter til meg - alt ser bra ut- og som han sa, har en opplevd noe sånt en gang, så e det minimal sjanse for at det skjer igjen med deg. Jeg fikk omtrent samme beskjeden som deg for 2 år siden (min var levende, uten livets rett pga store misdannelser). Siden den gang har jeg født 2 velskapte barn og nå er nestemann på vei, perfekt den og.
En annen ting... Det å glede seg til ul kommer aldri jeg til å oppleve igjen. Jeg var på ukentlig ul med tvillingene mine ettter uke 28 og hver gang hadde jeg den samme ekle følelsen med meg, skrekken over at noe var galt. Klarte aldri å legge den bort. Håper ikke du får det slik!

Vet at ingen kan overbevise deg om at alt er i orden før du har sett det selv, men ville bare si at du har oddsene MED deg. Kommer til å tenke på deg på torsdag!!

Vet så altfor godt hvordan du har det! Å sitte på venterommet på KK vil aldri bli det samme igjen...Men vi har samme lege nå som vi hadde når vi fikk den grufulle beskjeden, og jeg vet at han er grundig med undersøkelsene! Tror uansett at vi ikke vil kunne slappe av før babyene er ute og friske...Skal tenke på deg på torsdag, og krysser alt jeg har for at du får gode nyheter<3 *klem*>

Takk alle sammen =) Krysser alr som kan krysses

Back
Topp