bekymret

*lilleprinsesse*

Betatt av forumet
la ut en tråd i går, om en del mensmurringer/smerter.. men ista, så merket jeg en bittelite brunt på truseinlegge.. men har ikke hadd vondt i dag, (slik som i går) og merker heller ikke noe når jeg er på do.. [&:]
hva tror dere? er sjikkelig bekymret, skal til legen på onsdan, men det føles så lenge til[:(]

Skjønner du blir bekymret.. Men har hørt man som regel får store smerter og friskt blod som kommer om man mister. Så tror du kan slappe helt av[:)]

men er det ikke noe galt hvis man har brun utflod også? Men det som er så rart er at jeg ikke merker noe på papiret eller noe når jeg er på do..

ORIGINAL: smooth

Skjønner du blir bekymret.. Men har hørt man som regel får store smerter og friskt blod som kommer om man mister. Så tror du kan slappe helt av[:)]

Har hatt både rødt og brunt på papiret flere ganger... Kan til og med bare være a utfloden er skikkelig misfarget... Jeg tror jeg skal be om GU for å sjekke om det er en soppinfeksjon eller noe.. Har vært på UL å sett at lille har det bra, etter jeg fikk brunt på papiret[:D]

Ok, ja, det så ut som utflod, men som sakt, får aldri noe på papiret, og dette var første gangen jeg har opplevd det.. og det var ikke store saken i truseinlegge.. men blir jo litt bekymret lell.. tenker at den kansje har dødd der inne og ikke kommer ut av seg selv[&:][:(] huff.. nej nå må jeg begynne og tenke positivt.. Skal spørre når jeg skal til legen på onsdag om jeg får en UL, eller i det minste får høre hjertelyden.. (om jeg ikke drar på teknikmagasinet på mandag og kjøper en angelsound da.. hvis jeg får sambo med på det.. han er så skeptisk til slikt, og mener det kan ødelegge den lille i magen :b )

ORIGINAL: Lillesnille

Har hatt både rødt og brunt på papiret flere ganger... Kan til og med bare være a utfloden er skikkelig misfarget... Jeg tror jeg skal be om GU for å sjekke om det er en soppinfeksjon eller noe.. Har vært på UL å sett at lille har det bra, etter jeg fikk brunt på papiret[:D]

Jeg hadde 2 dager med veldig lys rosa og lys Brun utflod sammen med litt murringer den ene gangen. Jeg var på ul for 2 dager siden og der fikk jeg se et aktiv lite nurk

ORIGINAL: villbli

men er det ikke noe galt hvis man har brun utflod også? Men det som er så rart er at jeg ikke merker noe på papiret eller noe når jeg er på do..

oki. så bra alt var ok da[:D] får vell være mer oppmerksom i kveld, om jeg ser noe mere til det.. håper ikke det.. må vell komme ganske mye viss d er noe galt? ikke bare en bitteliten flekk i truseinlegge håper jeg..

Jeg hadde 2 dager med veldig lys rosa og lys Brun utflod sammen med litt murringer den ene gangen. Jeg var på ul for 2 dager siden og der fikk jeg se et aktiv lite nurk

Det hører ganske "uskyldig" ut så du får bare følge litt med! Du kan nok slappe helt av[:)] lykke til![;)]

oki. så bra alt var ok da[:D] får vell være mer oppmerksom i kveld, om jeg ser noe mere til det.. håper ikke det.. må vell komme ganske mye viss d er noe galt? ikke bare en bitteliten flekk i truseinlegge håper jeg..

ja.. har fått konkludert med at det var ikke brunt blod, men brun utflod... så håper det er et litt bedre tegn også [:)]
så gått å få snakket ut om det her inne, da sambo ikke skjønner seg så mye på dette, å det er første svangerskapet mitt også [:)]

Det hører ganske "uskyldig" ut så du får bare følge litt med! Du kan nok slappe helt av[:)] lykke til![;)]

Det er helt vanlig, ikke noe farlig. Jeg hadde det flere ganger under forrige svangerskap og hatt det nå. Hadde også en stor blødining, men alt var bra med den lille. Vi blir jo bekymret for alt mulig, iallefall før uke 12. *Godt vi har dette forumet da, hjelper ofte med støtte og erfaringer fra andre her.

Ok[:)] ja, hjelper mye, iallfall når andre har opplevd det samme.. blir vell roligere når neste uke har gått, og jeg er ferdi med risikotiden tenker jeg.. [:)]

ORIGINAL: malone

Det er helt vanlig, ikke noe farlig. Jeg hadde det flere ganger under forrige svangerskap og hatt det nå. Hadde også en stor blødining, men alt var bra med den lille. Vi blir jo bekymret for alt mulig, iallefall før uke 12. *Godt vi har dette forumet da, hjelper ofte med støtte og erfaringer fra andre her.

Vurderer og ringe legevakten, da smertene ennå ikke har gidd seg, og jeg har vondt i underlivet.. var usikker når jeg var på do i sta, om det var en liten anelse av rødt på papiret.. Tror dere de tar det på alvor? redd de skal si at "du får se det an" har jo gjort det i 3 dager nå[:(] huff.. er så bekymret [:(]

Vurderer og ringe legevakten, da smertene ennå ikke har gidd seg, og jeg har vondt i underlivet.. var usikker når jeg var på do i sta, om det var en liten anelse av rødt på papiret.. Tror dere de tar det på alvor? redd de skal si at "du får se det an" har jo gjort det i 3 dager nå[:(] huff.. er så bekymret [:(]

RIIIING!!!! Du må da få komme å se uansett en gang.... Håper du ringer å at du får komme inn..

Var som jeg trodde : " er det en abort på gang, er det lite vi får gjort, du får ringe fastlegen din i morgen og få en undersøkelse"
Så er vell bare å sette seg ned og vente[:(]

Back
Topp