Bekymret :(

aprilbeibi

Flørter med forumet
Går å tenker på om denne lille spiren klarer å holde seg i magen min i 9mnd. Er LIVREDD for å miste igjen :( Hvor stor sjans er det for å miste 2 gang på rad?? Skal på ul om 2uker. Tiden går sååå sakte... Håper jeg får se et lite hjerte slå!

Jeg vet ikke helt hvor stor sjansen er, men hvis du har sett hjertet slå på Ul så er det 95% sjanse for at det skal gå bra[:)]

Men det er enda 2uker til jeg skal på ul. Hvordan skal jeg klare å ikke tenke på det hele tiden? 

ER ikke lett å tenke på det, men du har jo en frisk gutt så det skal nok gå bra det her, tebk bare posetivt og slapp av

ORIGINAL: aprilbeibi

Men det er enda 2uker til jeg skal på ul. Hvordan skal jeg klare å ikke tenke på det hele tiden? 

Tenk at du har en levende spire i magen din som trenger alt positivt i verden for å vokse seg sterk og holde seg fast.
han trenger dine positive tanker, hender som stryker på magen og mamman sitt smil[:)]
Det er alt du kan gjøre,resten styrer ikke vi desverre.Ikke bruk energi på å tenke på det som kan gå galt, når det er så sinnsykt mye større sjanse for at der går fint!!!!!

forstår veldig godt hvordan du har det.
Etter at jeg mistet første gang var jeg helt knust. men kom meg fort på beina igjen pga at jeg har en fantastisk samboer hans datter og resten av familie og venner som jeg kunne prate med. så skjedde det igjen men "heldig vis" hadde jeg ikke kommet så langt som sist.

Nå som jeg er gravid i gjen lider jeg av total porselen angst. og en litt trist følelse av sorg pga at jeg ikke helt klarer å glede meg enda. Liker det ikke i det hele tatt. men heldigvis kommer det i bølger. Kjøpte min første gravibukse på nett i sted bare for å ha gjort noe posetivt. så prøver å holder meg så glad som bare overhode mulig og så får jeg ta de mørke bølgene som de kommer.

Back
Topp