Bekymret

kremt

Betatt av forumet
- Lå å spydde i nesten hele går. Har ikke fått i meg skikkelig næring på flere dager. Kun småtting som drikke og små måltider i ny og ne.
I tillegg er jeg fullpakket av influensa (vet at d ikke er skadeli for barnet) Går å bekymrer meg for at noe er galt samtidig som jeg tenker at så lenge jeg ikke blør og fremdeles har ømme bryst så er alt bra.
- Har akkurat fått svar på om jeg får meg jobb, og skal begynne i den neste uke. Går å grubler på når jeg skal fortelle arbeisgiver at jeg er gravid. Er livredd for å miste jobben, Har ikke råd til d.

Ring legen! Det hadde iallefall jeg gjort.. Av erfaring ang oppkast og væsketap osv.. Har vert innlagt 2 ganger pga det. Om ikke mer enn bare snakk med legen eller jordmor.. Kanskje du får bedre svar på det du lurer på av de..!

Snakket med helsesøster tidligere i dag. Hun mente på at det bare var influensa.... I dag har jeg fått i meg en del veske.
Svigermor sier nesten d samme som deg :). Jeg er så tynn fra før at det skal ingenting til før jeg blir innlagt. Har attpåtil gått ned i vekt...
Og jeg som hater sykehus........ Men heller d enn at noe skal gå galt.
Skal se hvordan d går i dag. Får jeg ikke i meg mer mat, så må jeg krype til korset.... Sukk. Tro hva min nye arbeidsgiver sier hvis jeg blir innlagt før jeg begynner å jobbe. Vet du hvilke rettigheter man har der? (tatt i betraktning at den jobben har blitt skaffet i sammarbeid med aetat)

Takk.

Jeg var litt syk og I dårlig form litt tidligere I svangerskapet, Og bekymret meg for det med veske og kanskje mest spisingen og mat.
Legen sah at det Ikkje var noe problem såh lenge man Ikkje var skikkelig tynn fra før.... [:D]

Heisann!
Gratulerer med graviditeten![:)]
Prøv å bli frisk og rask til neste uke. Ville ventet med å fortelle arbeidsgiveren det. Har ikke fortalt min det enda engang. [;)]

God bedring!![:)]

Back
Topp