Bekymret

Lykkelitenkommertilverden

Flørter med forumet
Ååh, det er så lenge til lørdag! Da har jeg forventet mens, men jeg har testet positivt i 6 dager alt. Jeg tester og tester, og nå tror jeg det er gått så i hode på meg, at jeg synes streken blir svakere.. men den er kanskje helt lik. Jeg aner ikke. Med forventet mens på lørdag, om jeg skulle ta en digital test da, stemmer det at den da bør vise 3+ ? Eller hva bør den vise på forventet mens dag?
Idag kjenner jeg så mye i magen og ryggen også. Idag tidlig måtte jeg nesten stoppe bilen på vei til jobb, for det kjentes ut som noen hadde tredd en ring rundt nedre del av magen og ryggen, og strammet til. Det stikker og «strammer» noe voldsomt idag, og gjør oppriktig vondt til tider. Synes dette begynner å bli skummelt :sorry: kan ikke huske at det var sånn med førstemann, da fant jeg det ut senere ved at jeg var veldig kvalm, men nå hadde jeg bare en følelse... åh, dette må gå bra :( gruer meg så til test på lørdag!
 
Den viser antall uker siden unnfangelse, så den viser nok 1-2 eller 2-3 på IKM :)
Du fikk tidlig positiv da, så kanskje EL var tidligere enn du tror? Håper alt går fint :Heartred
 
Ukene sier hvor lenge siden det er du ble befrukta. Det betyr at ved ikm vil den vise 1-2 mest sannsynlig, fordi EL er 14 dager før mens. Så hvis du allerede har testet positivt i 6 dager, noe som høres helt merkelig ut, så har du nok hatt EL tidligere enn du trodde :) så prøv en digital test og se hva den sier :D

Det som er skummelt med å teste veldig lenge før ikm er at sjansen for å fange opp en kjemisk graviditet er større. Da vil man se først positiv test men at den plutselig snur til å bli svakere og svakere. Men jeg tviler på at det er en kjemisk hvis du har fått positive tester en uke før ikm. Så kjør på med en digital og se :D
 
Ukene sier hvor lenge siden det er du ble befrukta. Det betyr at ved ikm vil den vise 1-2 mest sannsynlig, fordi EL er 14 dager før mens. Så hvis du allerede har testet positivt i 6 dager, noe som høres helt merkelig ut, så har du nok hatt EL tidligere enn du trodde :) så prøv en digital test og se hva den sier :D

Det som er skummelt med å teste veldig lenge før ikm er at sjansen for å fange opp en kjemisk graviditet er større. Da vil man se først positiv test men at den plutselig snur til å bli svakere og svakere. Men jeg tviler på at det er en kjemisk hvis du har fått positive tester en uke før ikm. Så kjør på med en digital og se :D

jeg aner ikke når jeg har hatt eggløsning. Vi ble ganske sjokkerte selv, for vi har ikke prøvd eller planlagt noe. Jeg bare fikk en følelse en kveld at jeg måtte teste, og hadde en pakke med 6 strips fra eBay av alle ting, liggende. De ble to klare streker ganske med en gang, så jeg prøvde clearblue sin «test ofte», den viste negativ, dagen etterpå viste den svak positiv. Dagen etter der, midt på dagen, viste den sterkere positiv. Nå synes jeg bare det er masse stikkinger og strekker fælt nederst i magen, og så oppblåst.. vet ikke om en digital vil slå ut idag, 2 dager før ikm. Kanskje jeg bare må prøve..

For meg som ikke kan dette språket.. kjemisk graviditet?
 
jeg aner ikke når jeg har hatt eggløsning. Vi ble ganske sjokkerte selv, for vi har ikke prøvd eller planlagt noe. Jeg bare fikk en følelse en kveld at jeg måtte teste, og hadde en pakke med 6 strips fra eBay av alle ting, liggende. De ble to klare streker ganske med en gang, så jeg prøvde clearblue sin «test ofte», den viste negativ, dagen etterpå viste den svak positiv. Dagen etter der, midt på dagen, viste den sterkere positiv. Nå synes jeg bare det er masse stikkinger og strekker fælt nederst i magen, og så oppblåst.. vet ikke om en digital vil slå ut idag, 2 dager før ikm. Kanskje jeg bare må prøve..

For meg som ikke kan dette språket.. kjemisk graviditet?

Kjemisk graviditet er en veldig tidlig spontanabort, som inntrer før 5+0. Det kjennetegnes ofte ved at testene ikke blir sterkere, og at man begynner å blø noen dager etter forventet mens (det blir altså som en forsinket mens, og gjerne litt kraftigere enn vanlig). Da jeg hadde en kjemisk i fjor så fikk jeg ikke positiv test før flere dager etter forventet mens.

Ønsker deg lykke til, er nesten ikke noe mer å gjøre enn å vente å se :)
 
jeg aner ikke når jeg har hatt eggløsning. Vi ble ganske sjokkerte selv, for vi har ikke prøvd eller planlagt noe. Jeg bare fikk en følelse en kveld at jeg måtte teste, og hadde en pakke med 6 strips fra eBay av alle ting, liggende. De ble to klare streker ganske med en gang, så jeg prøvde clearblue sin «test ofte», den viste negativ, dagen etterpå viste den svak positiv. Dagen etter der, midt på dagen, viste den sterkere positiv. Nå synes jeg bare det er masse stikkinger og strekker fælt nederst i magen, og så oppblåst.. vet ikke om en digital vil slå ut idag, 2 dager før ikm. Kanskje jeg bare må prøve..

For meg som ikke kan dette språket.. kjemisk graviditet?

Det er ikke egentlig ikm som er det vesentlige her, men når du har eggløsning. Du ville ikke fått så sterk positiv test hvis du er over en uke før ikm.
Men det er jo litt pussig at noen er positive og noen er negative. Men erfaringsmessig vil en clearblue digital slå ut hvis du har sterke vanlige tester. Er ikke så mye annet å gjøre enn å teste igjen og se. Evt ta blodprøve hos legen med to dagers mellomrom og se om det stiger:)
 
Kan være skyggestreker du ser. Cb er kjent for det. Og billigtester også.
 
Har tatt en clearblue nå, kjøpte etter jobb. Med ukesindikator. Med ikm på lørdag, viser den nå i ettermiddag gravid 1-2.... 2 dager før.

får bare leve som en gravid, inntil det eventuelt dukker opp noe blødninger. Herrevene, så nervepirrende
 
Har tatt en clearblue nå, kjøpte etter jobb. Med ukesindikator. Med ikm på lørdag, viser den nå i ettermiddag gravid 1-2.... 2 dager før.

får bare leve som en gravid, inntil det eventuelt dukker opp noe blødninger. Herrevene, så nervepirrende
Gratulerer med å få det svart på hvitt :Heartred
 
Har tatt en clearblue nå, kjøpte etter jobb. Med ukesindikator. Med ikm på lørdag, viser den nå i ettermiddag gravid 1-2.... 2 dager før.

får bare leve som en gravid, inntil det eventuelt dukker opp noe blødninger. Herrevene, så nervepirrende
Du er nok gravid skjønner du:smug: 1-2 på clearblue på ettermiddagsurin før IKM sier jo bare at du har masse HCG i kroppen. Og det er jo 1-2 uker siden befruktning dersom du skal ha mensen i morgen;)
 
Jeg ble dritnervøs av å lese denne tråden... :nailbiting: men jeg fikk gravid 2-3 uker på digital test, den må da stemme??
Nå friker jeg ut litt..
 
Hvorfor ble du nervøs? Det er jo flott det :happy:
Jeg ble nervøs fordi jeg ikke har testet siden jeg fikk analog positiv 31/10 og digital positiv 1/11, hvor stor sannsynlighet er det for at de ikke stemmer?? De må da stemme?? Jeg har jo ikke fått mensen, og alle andre dustete symptomer er jo her enda! Hjelp hjelp!
 
Har tatt en clearblue nå, kjøpte etter jobb. Med ukesindikator. Med ikm på lørdag, viser den nå i ettermiddag gravid 1-2.... 2 dager før.

får bare leve som en gravid, inntil det eventuelt dukker opp noe blødninger. Herrevene, så nervepirrende
Fikk 1-2 10 dpo selv :) Tror ikke det er uvanlig å få det før IKM
 
Jeg ble nervøs fordi jeg ikke har testet siden jeg fikk analog positiv 31/10 og digital positiv 1/11, hvor stor sannsynlighet er det for at de ikke stemmer?? De må da stemme?? Jeg har jo ikke fått mensen, og alle andre dustete symptomer er jo her enda! Hjelp hjelp!
De stemmer :Heartred er jo flott å få 2-3 på digital:D hvor langt er du nå?
 
Back
Topp