Bekymret

HellaBella

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
jeg er så altfor bekymret, prøver tenke positiv. Er så glad for denne graviditeten, men etter at de oppdaget BO (tom fostersekk) uke 9 i februar, så klarer jeg ikke ta det med ro. Og eneste symptom jeg har er litt ømme bryst, høy hvilepuls, bittelitt kvalm av og til, og ekstrem luktesans. Ellers føler jeg meg som vanlig, merker liksom ikke noe i magen.. burde jeg kjenne noe i magen? Har tre barn fra før, men klarer ikke huske no fra det. Da var jeg så avslappet til alt! Ahhh.. ser at folk begynner å presse på buksene og slik, og det merker jeg ikke så mye til. Litt for mye på magen fra før, kanskje derfor! :sorry::oops:
Dagen utblåsning! ❤️
 
Tenker at ingen graviditeter er lik- og ingen mennesker er lik. Hvis jeg er uthvilt har jeg ingen andre symptomer enn ømme pupper. Men hvis jeg er trøtt kan jeg være mer kvalm, litt stikking osv.
Var hos jordmor, og det beste rådet hun kunne gi var og ikke lese på forum osv, da det for det meste bare fører til unødvendig stressing- som ikke er bra hverken for oss eller det kommende barnet ;)
 
Tenker at ingen graviditeter er lik- og ingen mennesker er lik. Hvis jeg er uthvilt har jeg ingen andre symptomer enn ømme pupper. Men hvis jeg er trøtt kan jeg være mer kvalm, litt stikking osv.
Var hos jordmor, og det beste rådet hun kunne gi var og ikke lese på forum osv, da det for det meste bare fører til unødvendig stressing- som ikke er bra hverken for oss eller det kommende barnet ;)

Det er så sant altså.. nå skal jeg prøve å ikke lese og Google alt.. Takk for bra ord! ☺️
 
Som over! Alle graviditeter er forskjellige :):Heartred Jeg hadde også blighted ovum i mars, oppdaget i uke 11. Da hadde jeg så mye symptomer. Puppene var blitt mye større, kjente masse i magen og jeg var sykemeldt pga kvalme. Jeg har masse symptomer nå også, men klarer ikke å roe meg med det!
Sender deg en god klem :Heartred:Heartred
 
Å ikke ha symptomer betyr ikke at det er noe galt. Jeg har fortsatt få symptomer og ingen tydelige symptomer utenom humøret som går og opp ned :/
Jeg vet ikke hva det er dere hatt men tenker tenk positivt.
Så skal dere snart se deres baby live ❤️(Ul)
Det er også sant å ikke lese for mye ...
 
Back
Topp