Bekymret

3skalbli4

Andre møte med forumet
Heisann!
Har såvidt turt å stikke tåa inn hit, men er fryktelig nervøs. I april i fjor fant jeg ut at jeg hadde hatt en MA, var da i uke 12, og de så at jeg hadde mista i uke 7. Har plagdes veeldig med å bli gravid etterpå, da kroppen brukte fryktelig lang tid på å kvitte seg med restene.. den uka jeg mista hadde jeg influensa i over en uke og var skikkelig dårlig. Har endelig fått positive tester igjen, og er i dag 6+1, men har nå hatt influensa snart en uke, og er selvfølgelig livredd for at jeg nå mister igjen.. noen som vet om influensa kan forårsake abort? [emoji52]

Velkommen :D
Har dessverre ikke noe svar på spørsmålet ditt, men vi ikke tro det har noen sammenheng :)

Håper ikke influensa kan forårsake abort, jeg ligger i hvert fall rett ut på sofaen med influensa nå[emoji15]

Hold feber nede med Paracet, og få i deg nok væske så har du vel gjort ditt. Klarer du ikke dette så kontakt lege.

Nei det er nok ikke influensaen som forårsaker abort. Men fikk du ikke utskraping?
Jeg har også hatt ma, med utskraping. Jeg blir fulgt opp litt ekstra av legen min med ul fra uke 6. Lykke til [emoji4]

Nei det er nok ikke influensaen som forårsaker abort. Men fikk du ikke utskraping?
Jeg har også hatt ma, med utskraping. Jeg blir fulgt opp litt ekstra av legen min med ul fra uke 6. Lykke til [emoji4]

Nei, jeg fikk bare med meg cytotec-tabletter hjem.. skjønte at de ikke gjorde jobben da blødningen ikke var veldig kraftig. Fikk diskutert meg til ul for å sjekke, og de så at det fortsatt var rester igjen, men de mente det ville komme naturlig.. ved tredje menstruasjon etter dette kom det saker og ting ut som nok var restene som kom.. jeg har fortsatt ikke fått noe ny ul for å sjekke om alt er som det skal der inne, men nå har jeg jo endelig blitt gravid igjen, så håper virkelig spiren sitter denne gangen..

Nå er ikke jeg lege, så jeg kan jo ikke garantere for noe som helst, men jeg tror nok ikke influensa har noe å si. Men er du bekymret så kontakt lege:) Det er uansett det tryggeste ovenfor både deg og den lille.

Nei, jeg fikk bare med meg cytotec-tabletter hjem.. skjønte at de ikke gjorde jobben da blødningen ikke var veldig kraftig. Fikk diskutert meg til ul for å sjekke, og de så at det fortsatt var rester igjen, men de mente det ville komme naturlig.. ved tredje menstruasjon etter dette kom det saker og ting ut som nok var restene som kom.. jeg har fortsatt ikke fått noe ny ul for å sjekke om alt er som det skal der inne, men nå har jeg jo endelig blitt gravid igjen, så håper virkelig spiren sitter denne gangen..
Uff blir så lei meg når jeg leser sånn, at folk blir sendt hjem med cytotec. Man har faktisk rett til å velge, men det blir dessverre ikke opplyst om. Har hatt to MA og måtte krangle meg til utskrapning på første, måtte si ifra selv at det var mitt valg, og da fikk pipen en annen lyd.

Influensa går nok bra skal du se, har to barn og hadde da influensa ( tror jeg, kan ha vært forljølelse) med begge og gikk da bra det.
Håper det går bra med deg:)

Back
Topp