Bekymret...

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
Kjenner jeg er litt bekymra om dagen. Har sååå vondt i magen :( såpass at jeg våkner av det om morgenen. Vært sånn hele uken. Kjennes ikke helt ut som menssmerter, men mye likt. Er som å ha mensen, være forstoppa og ha vondt i korsryggen samtidig. Lurer på om dette er vanlig? Er 8+4 i dag.

Kjenner jeg er litt bekymra om dagen. Har sååå vondt i magen :( såpass at jeg våkner av det om morgenen. Vært sånn hele uken. Kjennes ikke helt ut som menssmerter, men mye likt. Er som å ha mensen, være forstoppa og ha vondt i korsryggen samtidig. Lurer på om dette er vanlig? Er 8+4 i dag.

Tror det er veldig vanlig. Jeg har også mye vondt i magen om natta, men kjenner at det er pga luft. Skikkelig vondt, og snur meg fra side til side for alt er ubehagelig. Tarmsystemet funker jo ikke akkurat som normalt om dagen, så det er ikke så rart at det gjør vondt. I tillegg har jeg liksom sånn stølhetsfølelse i magen, som om jeg skulle ha trent magemusklene skikkelig hardt. Sikkert pga riving og sliting innenfra. Tror ikke du trenger å være redd, men kanskje prøve svisker/biola, andre ting som kan få styr på magen? Hvis det ikke hjelper kan du ta en telefon til legen :)

Har også hatt endel magesmerter, og hos meg var det pga jeg var så oppblåst. Jeg var ikke direkte forstoppa, men hadde mye luft og hadde vondt fra skambenet til oppunder ribbeina i perioder. Det har heldigvis *bank i bordet* gått over her. Luftsmerter er vondt! De jeg hadde var vondere enn å ha rier. :hilarious:

Har også hatt endel magesmerter, og hos meg var det pga jeg var så oppblåst. Jeg var ikke direkte forstoppa, men hadde mye luft og hadde vondt fra skambenet til oppunder ribbeina i perioder. Det har heldigvis *bank i bordet* gått over her. Luftsmerter er vondt! De jeg hadde var vondere enn å ha rier. :hilarious:
Samme her.. var oppblåst og fikk ikke gått ordentlig på do :rolleyes:

Samme her.. var oppblåst og fikk ikke gått ordentlig på do :rolleyes:

Det er forferdelig ubehagelig. Holdt på å svime av på en av doturene, og var helt grå i trynet og kaldsvetta etterpå. Bra at sånt som regel går seg fint til altså.

Jeg har også sånn.. Fikk det i går kveld og har hatt det siden. Hadde litt rosa på papiret også.. kjennes akkurat ut som om mensen er rett rundt hjørnet. Fryktelig slitsomt å ha det sånn..

Back
Topp