Bekymret

Vilese

Forelsket i forumet
I dag har jeg en sånn dag at jeg tror jeg skal finne blod i trusen hver gang jeg er på do. Har veldige mensmurringer - eller i hvert fall samme type ubehag. Tok dessuten en clearblue plus som jeg synes var noe svakere (marginalt) enn for 2 dager siden - den var i hvert fall ikke sterkere!! :( så nå er jeg bare bekymret og lei... vet ikke selv om jeg tror jeg har grunn til bekymring eller om jeg bare er hysterisk. Trengte uansett å dele det med noen.
 
Slike dager er tunge :-(
Må bare komme seg igjennom å tenke at en dag til, og muligheten for at det går bra er større :-) dra heller til legen å få sjekket HCG der istedenfor testene. :-) <3
 
Jeg går sånn ca hver gang jeg er på do.. Testene mine har blitt sterkere hele veien da, så er ikke der det ligger, men å gå rundt å bekymre seg for hver gang man skal tørke seg, er veldig slitsomt...
Men siden du har en grunn til bekymring (svakere test), ville jeg dratt til legen og fått målt stigning.
 
Jeg går sånn ca hver gang jeg er på do.. Testene mine har blitt sterkere hele veien da, så er ikke der det ligger, men å gå rundt å bekymre seg for hver gang man skal tørke seg, er veldig slitsomt...
Men siden du har en grunn til bekymring (svakere test), ville jeg dratt til legen og fått målt stigning.

Jeg må bare spørre. Stiger One step testene som de skal på deg?
 
Jeg må bare spørre. Stiger One step testene som de skal på deg?

Nå er jeg tom for one step. Men de null strek 11 dpo, svaakt/skimtete 12 dpo, greit synlig 13 dpo og enda mer 14 dpo:)
 
1b7c3cc1e71476c790ff6ab80dba263a


Må bare spørre - for tror jeg er inhabil.. er det stigning, står det stille her eller blir det svakere? Kan det stagnere litt på testene uten at det betyr så mye? Er siste 4 dager dette, øverste i dag morges (17dpo).
Har time på Mandag der vi skal ta hcg i blod, så synes jeg virker så hysterisk (det er jeg jo) og dum hvis jeg ringer og vil ha enda tidligere :/
 
1b7c3cc1e71476c790ff6ab80dba263a


Må bare spørre - for tror jeg er inhabil.. er det stigning, står det stille her eller blir det svakere? Kan det stagnere litt på testene uten at det betyr så mye? Er siste 4 dager dette, øverste i dag morges (17dpo).
Har time på Mandag der vi skal ta hcg i blod, så synes jeg virker så hysterisk (det er jeg jo) og dum hvis jeg ringer og vil ha enda tidligere :/

Strengt tatt er ikke gravidtester i urin pålitelig til å regne ut stigning. Og rfsu er ikke tester jeg stoler på. Tatt digitale? Ville heller sett på om disse øker ila ei uke, siden de er mer laget for å merke større hcgnivå.
Skjønner du er bekymret, men at strekene stopper opp trenger ikke bety noenting! Lykke til på mandag uansett ♡
 
Strengt tatt er ikke gravidtester i urin pålitelig til å regne ut stigning. Og rfsu er ikke tester jeg stoler på. Tatt digitale? Ville heller sett på om disse øker ila ei uke.
Skjønner du er bekymret, men at strekene stopper opp trenger ikke bety noenting! Lykke til på mandag uansett ♡

Vet at det ikke er pålitelig, men har mistet så uhyrlig mange ganger - så innbiller meg at det går galt ved hver minste ting... derfor "må jeg bare sjekke". Mannen sier jeg blir litt gal når jeg er gravid. Tatt digital som var "2-3 uker" på Mandag. Huff... tror jeg må slutte å teste og begynne å stresse ned. Tusen takk for svar <3
 
Vet at det ikke er pålitelig, men har mistet så uhyrlig mange ganger - så innbiller meg at det går galt ved hver minste ting... derfor "må jeg bare sjekke". Mannen sier jeg blir litt gal når jeg er gravid. Tatt digital som var "2-3 uker" på Mandag. Huff... tror jeg må slutte å teste og begynne å stresse ned. Tusen takk for svar <3

Ja, altså. Jeg forstår deg godt. Jeg er selv litt glad jeg er tom for tester, for jeg ville gjort det samme selv.
Men.. Som de sa i filmen jeg så i går; "If you worry, you will suffer twice". Det er dessverre ingenting vi kan gjøre med dette, så det beste er egentlig å prøve å slappe av så godt vi kan, og ta det som det kommer.

Mye lettere sagt enn gjort, selvsagt.. Vi får krysse fingrene for at vi bekymrer oss unødvendig i alle fall!
 
1b7c3cc1e71476c790ff6ab80dba263a


Må bare spørre - for tror jeg er inhabil.. er det stigning, står det stille her eller blir det svakere? Kan det stagnere litt på testene uten at det betyr så mye? Er siste 4 dager dette, øverste i dag morges (17dpo).
Har time på Mandag der vi skal ta hcg i blod, så synes jeg virker så hysterisk (det er jeg jo) og dum hvis jeg ringer og vil ha enda tidligere :/

Åh. En til som føler det som meg. Jeg bruker noen andre tester (som jeg vet ikke er spesielt sensitive), og klarer liksom ikke heelt å slappe av. Ser jo til og med ut som om testene er forskjellige da tykkelsen på stripene er annerledes. Disse er tatt fra 13,14, 15,17,18 og 19 dpo. Så jeg skjønner deg godt! :) Tror jeg må legge det på hylla og tenke positivt ellers blir jeg sprø! :P ImageUploadedByBV Forum1479983793.313366.jpg
 
Ja, altså. Jeg forstår deg godt. Jeg er selv litt glad jeg er tom for tester, for jeg ville gjort det samme selv.
Men.. Som de sa i filmen jeg så i går; "If you worry, you will suffer twice". Det er dessverre ingenting vi kan gjøre med dette, så det beste er egentlig å prøve å slappe av så godt vi kan, og ta det som det kommer.

Mye lettere sagt enn gjort, selvsagt.. Vi får krysse fingrene for at vi bekymrer oss unødvendig i alle fall!
Enig!❤️ Det er det jeg prøver å overbevise hjernen min om! :P
 
må først spørre, hvorfor teste så mye??

ville dratt til legen å målt med blodprøver om du er beskymret <3
 
må først spørre, hvorfor teste så mye??

ville dratt til legen å målt med blodprøver om du er beskymret <3

Fordi jeg har mistet 8 ganger, siste 3 er siden Februar. Så tenkte jeg at det ville berolige meg å se stigning på test - fordi jeg generelt blir veldig stresset og redd for å miste og vil ha en viss kontroll over det (foutse det hvis det synker drastisk). Og det virket til sin hensikt helt frem til det ikke var tydelig stigning lenger. Skal til lege på Mandag. :)
 
Enig!❤️ Det er det jeg prøver å overbevise hjernen min om! :P

Krysser fingre og tær for oss alle, jeg! Er ikke så mye annet å gjøre. :p

må først spørre, hvorfor teste så mye??

ville dratt til legen å målt med blodprøver om du er beskymret <3

Klarer ikke la helt være om man har tester i hus :p
Jeg testet i natt med en test, som viste like sterkt, om ikke kanskje svakere enn gårdagens onestep. Men.. Var jo et helt annet merke. Bestemte meg for å kaste den, så jeg ikke skulle ta den opp og bekymre meg :')
 
Fordi jeg har mistet 8 ganger, siste 3 er siden Februar. Så tenkte jeg at det ville berolige meg å se stigning på test - fordi jeg generelt blir veldig stresset og redd for å miste og vil ha en viss kontroll over det (foutse det hvis det synker drastisk). Og det virket til sin hensikt helt frem til det ikke var tydelig stigning lenger. Skal til lege på Mandag. :)


åååh :/ unnskyld! <3
håper frøet sitter godt, å blir! lykke til hos legen! :Heartbigred
 
Back
Topp