Tar strips tester hver dag.. For og se økning.. Men syns liksom ikke jeg kan se super forskjell fra 14 dpo til idag 16 dpo.. Syns alle får så sterke tester.. Vurderer legen,men burde kansje bare se ann noen dager?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.. Ja.. Tror jeg må slutte og testeJeg har lyst å ta en ny cb+ men jeg tørr faktisk ikke...
Om den hadde vært svak nå hadde jeg jo blitt megabekymra!
Leste et sted at man ikke skal bry seg om å teste mer.. Positiv er positiv. Styrken kommer an på flere faktorer! Vi får heller prøve å slappe av og nyte at vi faktisk er gravid!![]()
Ja det kan være lurt!Uff.. Ja.. Tror jeg må slutte og teste![]()
Prøver og la være jeg og.. Men som du sier.. Ikke så lettJeg var også kjempe bekymra. Men etterhvert så steg den bare
Hadde lyst å reise til legen også.
Bare gi det noen dager, så har det nok økt
Beste er selvfølgelig å ikke teste mer, men det klarte ikke jeg![]()

Ble sterkere nå.. Kaster alle tester unntatt digital.. Tull og teste sånn..Mine tester var nokså svake helt fram til godt ut i uke 5 i alle mine svangerskap så det trenger ikke å være unormalt
Det er jo bare to dagers mellomrom på testene dine og hvis det er tidlig i svangerskapet enda så er det gjerne ikke så mye forskjell på strekene.
En strek er en strek sies det
Hvis du er veldig bekymret kan du alltids ta en tur fastlegen å ta en test for å lette på tankene![]()
Har tatt digital.. på 13 dpo.. fikk 1-2 <3 Er 16 dpo idag.. Eller.. 4+2.. Har man mistet før blir man bare helt tullete.. men dette skal gå bra <3Jeg tok sånne strips som var ultra sensitive på 10, de var svake alle tre. Men tok en CBD med ukeindikator og ble da 1-2![]()
Ser nå at du hadde fått sterkere strek, men ville bare fortelle det så det kanskje roet deg littklem
Når er den første testen fra? Ja.. Venter en stund nåJeg har også vært kjempenervøs og testoman.. Jeg hadde nokså sterke tester men var likevel ikke fornøyd med økningen når jeg tok tester med minimum (!) 2 dagers mellomrom. Så for den siste testen valgte jeg å vente nesten en uke, og da hadde det plutselig skjedd ting her![]()
Jeg er 5+1 idag og siste testen ble tatt igår
![]()
Når er den første testen fra? Ja.. Venter en stund nå![]()