bekymret :(

Lille92

Forelsket i forumet
Jeg er så bekymret for en MA... Jeg har så å si ingen symptomer lenger, er 8 -6 i dag. Jeg har ingen kvalme, ingen halsbrann, masse energi, brystene er ikke ømme lenger og de har heller ikke vokst noe men de er mer fastere og blodårene vises bedre nå enn før.. Ikke har vortene blitt mørkere /større heller.. Jeg kjenner når jeg reiser meg fort at de stikker nederst i magen. Noe luktesans har jeg heller ikke. Jeg føler meg rett og slett ikke gravid og jeg er skikkelig redd for at babyen min ikke lever lenger :( Noen andre som har det slik?

Har hørt at det er vanlig å miste symptomene rundt 9 uker. Husker jeg mistet alle symptomene unntatt kvalmen på den tiden forrige gang. Krysser fingrene for at alt er bra! Husk at MA er sjeldent.

Dette med symptomer skifter veldig. Jeg har opplevd å ha masse og ingenting. Aldri vært kvalm før, men nå i mitt femte svangerskap er jeg mye mer uggen og til tider kvalm.

Når jeg hadde MA mistet jeg alle symptomer natten over, og begynte å spotte. Da var jeg 13 uker.
Forstår at du blir bekymret, men husk også at på forumet her så snakkes det mer om de symptomene man har, og de som ikke har noen hører man ikke så mye om.

Og som skrevet over her, MA skjer omtrent aldri, så sannsynligvis kan du bare juble over å ikke få så mye negative symptomer av graviditeten. Er du veldig urolig foreslår jeg at du får sjekket opp på ul via fastlegen, eller kontakt gynekologen din direkte.

Klem

Jeg er 9 uker og har nesten ingen symptomer.. Er trøtt, men ellers i fin form:) hadde det ganske likt med de to første også, så det går nok helt fint:)

Når jeg hadde MA forsvant alle symptomer over natta og begynte å spotte dagen etter. Det er normalt at symptomer blir mindre etter hvert:). Det er nok helt normalt ❤️

Sniker fra april:) alle mine symptomer forsvant i uke 8/9. Var kjempe nervøs jeg å. Men er I dag 13 uker å har sett og hørt hjerte slå!:) tror det er normalt at noen mister symptomene raskere enn andre:)

Jeg er så bekymret for en MA... Jeg har så å si ingen symptomer lenger, er 8 -6 i dag. Jeg har ingen kvalme, ingen halsbrann, masse energi, brystene er ikke ømme lenger og de har heller ikke vokst noe men de er mer fastere og blodårene vises bedre nå enn før.. Ikke har vortene blitt mørkere /større heller.. Jeg kjenner når jeg reiser meg fort at de stikker nederst i magen. Noe luktesans har jeg heller ikke. Jeg føler meg rett og slett ikke gravid og jeg er skikkelig redd for at babyen min ikke lever lenger :( Noen andre som har det slik?

Helt likt! Bikka 8 uker denne uka, og murringer ble nesten umerkelige, 95% av uggenheten og kvalmen forsvant, og energien kom tilbake! (Større og mørkere brystvorter har jeg aldri fått I tre tidligere svgskap, så er ikke et must :) ) Litt bekymret med en gang, men så tenker jeg at det jo er en fordel :) Måtte det fortsette :)

9+0 idag og noen symptomer kom tilbake..murringene og halsbrannen har meldt sin ankomst. I tillegg har de tatt med seg en venn, luktesansen.. Alt lukter avføring..kundene, panteautomaten og maten

Håååper jeg også mister kvalmen om en uke! Hadde vært deilig å slippe. Men blir nok bekymret samtidig :rolleyes:

Back
Topp