Bekymret

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Datteren min på 7 år skulle klatre i sofaen ( der jeg lå) . Hun skulle ut av sofaen. Og kom da til å trykke meg på magen med hele vekta si Guuuud å vondt.
Er dette farlig? Burde jeg sjekke det? Blir litt bekymret nå jeg :-/

Magen skal visst fungere ganske godt som en airbag:-) Hvis man faller på isen om vinteren er det kritisk først når man faller på ryggen, sa legen min. Har du vondt eller kjenner du noe ubehag syns jeg du skal ringe føden og høre ❤️

Jeg falt rett på magen på en togskinne da jeg var 7 mnd på vei. Jeg lå ett døgn på KK på observasjon, i tilfelle jeg hadde satt i gang noe.. Gikk helt fint :)

Magen tåler myye, og så tidlig som vi er nå så er babyen godt polstret med fostervann og det som er :)

Magen tåler MASSE!! Så det er nok helt i orden. Men har du vondt i ettertid, eller er veldig ekymret, så ring og spør om råd..=)

I forrige svangerskap så hadde vi en hund på 80 kg. En grand danois :-p han hoppet på magen min i siste trimester en gang (med hele vekten sin) å jeg ble selvfølgelig livredd. Men det skjedde ingenting m baby, bare jeg som fikk litt vondt :-) men forstår jo du blir bekymret.

Back
Topp