Bekymret

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Igår morges da jeg voknet kjente jeg at hele utsiden og innsiden av venstre lår var veldig ømt, kjentes ut som en stor blåflekk, var vondt bare jeg strøk på huden. Hadde samme ømheten på et lite område på venstre side av magen, litt nedenfor navlen. Har ikke slått meg eller noe sån. Så fortsatte det med sviende smerte i venstre lyske. Idag er smerten i lysken der enda, men ømheten i låret er litt bedre. Har smerte på samme plass i magen enda, har også fått litt feber.
Noen som har opplevd det samme?

Jeg hadde tatt telefon til legen! Aner ikke hva det kan være, men jeg ville også vært bekymret hadde det vært meg. Så for å være sikker ville jeg ha gjort det

Sier som de andre her, ring legen! Skjønner at du er bekymret for dette høres ikke normalt ut... :o
Uansett, lykke til! Håper du får raskt svar, og at det ikke er noe alvorlig.

Når du har fått feber bør du vel i grunnen ringe lege ganske så snart slik jeg har forstått

Hvordan går det med deg? :-/

Oi...! Syns det hørtes skummelt ut. Håper du har kommet deg til legen! Krysser fingre

Har vært på sykehuset med datteren min til øyelege idag, å sykehuset ligger 2.5 time unna, så dro imorges å kom hjem nå. Så det ble ikke noe legebesøk idag. Prøvde å ringe jordmor, men fikk ikke svar.
Ømmheten i låret å magen er mye bedre, å jeg er ikke så varm idag heldigvis :) Men sviingen/ ømheten i lysken er der enda. Bare i den venstre. Skal prøve å ringe jordmor igjen imorgen, men tror hun har ferie :/
Tenker at hvis det er blodpropp hadde ikke ømheten i låret gitt seg?

Smertene i lysken kan jo bare være at det strekker seg.
Jeg også har vondt i ene låret. Klarer ikke lokalisere smertene, men kjente det var veldig vondt etter å ha gått på jobben i hele dag. Så jeg tror ikke det er blodpropp da :)

Godt å høre at det har gitt seg, tøff du er som tørte å vente! Jeg hadde dratt på legevakten :p
Ville ikke tro at blodpropp hadde gitt seg nei, kjenner dessverre ikke noe særlig til det..

Godt å høre at det har gitt seg, tøff du er som tørte å vente! Jeg hadde dratt på legevakten :p
Ville ikke tro at blodpropp hadde gitt seg nei, kjenner dessverre ikke noe særlig til det..
Jeg gråt noen tårer igår, for var så usikker på hva jeg skulle gjøre! :p
Svir veldig i lysken å litt nedover låret nå, så bekymringen er ikke helt over, får se hvordan det går.
Vet du/dere om man får snakke med jordmor om man ringer legevakten?

Smertene i lysken kan jo bare være at det strekker seg.
Jeg også har vondt i ene låret. Klarer ikke lokalisere smertene, men kjente det var veldig vondt etter å ha gått på jobben i hele dag. Så jeg tror ikke det er blodpropp da :)
Nei har lest litt om blodpropp i sv.sk, å det er visst ømhet i huden på låret, en følelse av å ha blitt forslått, feber å smerte i lysken, å det kan også bli hevelser. Så sikkert ikke det du har, kanskje bekkenet som slår seg litt vrang? :)
Smerten jeg har i lysken nå ( bare venstre) er brennende/sviende, så minner meg ikke om når lysken strekkes heller :/ kjenner det litt nedenfor i låret også. Nei huff, så mange bekymringer man skal ha når man er gravid :p :D

Jeg gråt noen tårer igår, for var så usikker på hva jeg skulle gjøre! :p
Svir veldig i lysken å litt nedover låret nå, så bekymringen er ikke helt over, får se hvordan det går.
Vet du/dere om man får snakke med jordmor om man ringer legevakten?
Jeg ville forsøkt å gått til legevakten, kan de ikke hjelpe deg der så sender de deg forhåpentligvis videre til avdeling på sykehuset som kan det. Jeg ville ikke ha utsatt det slik du beskriver. Det kan selvfølgelig være noe helt ufarlig, men da det er så usikkert så ville jeg fått det sjekket opp!

Høres ikke ut som blodpropp siden det har gitt seg nei.. men ville sjekket det. Tøff du er som ikke gjorde det med en gang! :-P vet ikke om de har jordmor tilgjengelig på legevakten..

Høres ikke ut som blodpropp siden det har gitt seg nei.. men ville sjekket det. Tøff du er som ikke gjorde det med en gang! :-P vet ikke om de har jordmor tilgjengelig på legevakten..
Jeg har telefon angst så hater å ringe å styre :( Er så redd det hadde vært en bagatell å jeg hadde følt meg dum. Har slått meg til ro at det sikkert ikke var noe alvorlig og at alt er greit. Føler meg i fin form nå :) Skal på kontroll mandag så skal nevne det til legen da.

Får nok ikke snakke med jordmor på legevakta, til gjengjeld er det ikke jordmor du trenger heller, du trenger en lege.

Ta det opp med legen på mandag, og ring legevakt igjen om det kommer tilbake før!

Back
Topp