Bekymret

*tropisk*

Forelsket i forumet
Har hatt litt smerter i underlivet siste dagene og vært plaget med mye utflod. Starta på canesten i helgen men har ikke hjulpet noe særlig. I natt våknet jeg av en stor våt flekk under meg, blank veske, har fått time med lege og kjenner jeg er bekymra nå..

Lykke til hos legen :)
Håper det ikke er noe alvorlig.

Høres ut som uvi! Tvi tvi hos legen :-)

Trenger ikke vær noe. Hvor langt er du på vei? Jeg forstår godt bekymringene. Jeg har hatt mye sterke smerter selv, blødninger å blank væske som kommer samt økt utflod Å her er alt i orden.
Å økt utflod å mye mer bekymringshormoner har man i kroppen som gravide. Jeg bekymrer meg også omtrent hver dag. Men prøver tenke positivt. Dra til lege, få tatt en blodprøve å ta en ny om en 2 dager. Slik at du får sett at hcg stiger. Det er veldig betryggendes. Men kan godt være du har uvi også. Prøv å slapp av. Lykke til :)

Høres ut som UVI.. Håper du får svar hos legen ♡♡

Etter 2,5 time venting på legesenteret var jeg endelig ferdig. Og legen fann egentlig ikke ut av noe, men konkluderer med at det var uvi. Så fikk en tredagers kur og beskjed om å ta kontakt om det ble verre. Lyttet ikke etter hjertelyden eller noe sånt. Får se om kuren hjelper:-)

Back
Topp