Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har de siste tre dagene kjent mindre aktivitet i magen I går er jeg usikker på om jeg kjente noe som helst. Andre som har opplevd dette? Er 20+2 i dag og redd for at noe er galt med jenta mi.
Kontakt jordmor dersom du er veldig bekymret. Men det er ikke unormalt å kjenne lite liv så tidlig. For de små sover mye denne tia. Men prøv saft/brus "trikset". Ta ett glass med iskald saft eller brus og legg deg på sofaen. Da skal det normalt bli fart i mini'n.
Jeg kjenner lite liv utenom når jeg legger meg ned. Har merket at hun er aktiv etter jeg har spist eller drukket noe kaldt. Men må ligge på ryggen for å kjenne det de dagene hun er roligere.
Jeg opplevde det samme. Kjente masse liv, for så at det ble veldig rolig for en ukes tid siden. Ultralyd tirsdag viste at mini hadde snudd seg, og nå lå med bena opp og inn. Derfor kjente jeg naturlig nok veldig lite Etter dette har jeg kun kjent litt bevegelser med dager i mellom. Er 21+1 i dag
Jeg hadde også noen dager i forrige uke hvor jeg kjente mye mindre, men nå er det like mye fart igjen... kan ha noe med hvordan babyen ligger hvor godt vi kjenner det...........
Takk for svar damer Kan jo være at frøkna har snudd på seg. På oul for en uke siden lå hun med bena ned og fram, og jeg synes jeg har kjent tiltagende aktivitet frem til torsdag. Etter det har det vært lite.. Kjenner ikke noe når jeg ligger, kun når jeg sitter. Synes jeg ante noe under middagen i sted, men svakere enn tidligere. Skal prøve å roe nervene frem til Legetime den 6. mai, men det virker lenge til...
Jeg er 20+1 idag, og jeg begynte å kjenne liv først i uke 18. Og derifra har jeg kjent mye liv en dag, og deretter kan det gå noen dager før jeg har kjent mer liv igjen. Nærmest at hun har sovet mye, eller kanskje jeg har styret med så mye annet at jeg ikke har regestret henne. Hører at dette ikke er noe farlig. Da jeg var på ul på onsdag, var hun i full bevegelse å da kjente jeg jo ikke noe på kroppen. Er sikkert ikke noe galt
Jeg har også vært bekymret på rolige dager... Har de innimellom.. Det går sikkert fint med lille, men er du veldig bekymret så er det bedre å sjekke det ut hos lege evt jordmor...