Bekymret

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Jeg skal trolig settes i gang i morgen, er nå 41+3, om ikke noe skjer før da ;)

Men tenker mye.. Har fra før en gutt på 6år med en skjelden genfeil, et omfattende syndrom og vi har bevist valgt å vente med nr2. Han er lettere psykisk utviklingshemmet, hjertefeil, lungeproblemer m.m.. Vi har tatt morkakeprøve og utallige ul og babyen i magen, hun er frisk, NÅ..

Men, jeg kjenner til flere der fødselen har gått galt, der barnet i utgangspunktet var friskt, der barnet endte opp med cp, et barn med så alvorlig cp at det døde.. Så nå er det da siste kneika igjen.. Fødselen, jeg er livredd for at barnet skal få noen skader og at vi ender opp med et barn med mye mer alvorlig helsetilstand.. Jeg har snakket med jm om dette og kk kjenner min historie.. Nå vet jeg at det er mer risiko med å settes i gang og da blir det jo enda flere tanker...

Huff, dette ble langt, beklager...

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner frykten din, for man kan jo aldri vite hvordan det går. Her har jeg ingen barn som har noen sykdommer eller fødselsskader, men søskenbarnet mitt fikk en gutt med hjerneskade rett etter at jeg fikk nr 2, rett og slett pga fødselen. Så når folk spør om det her er siste ungen, så svarer jeg bestandig at det blir den siste om alt går bra med fødselen og tida rett etter. Vi får bare krysse fingrene for at alt går bra!

Åh..jeg skjønner godt at du er bekymra!!! Så godt at du vet at hun foreløpig er frisk - mest sannsynlig vil alt gå bra!!! Jeg ble satt i gang med forrige, fødselen var laaaang og visstnok litt dramatisk på slutten, men ho kom seg ut og alt gikk bra. Det er et styr å bli satt i gang, men det er dyktige mennesker som følger deg (tett) opp når du blir satt i gang. Lykke til!!!! Håper du får en god opplevelse!!!!!

Jeg hadde en flott opplevelse av å bli satt i gang :-) håper du også får det! Lykke til! :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg har blitt satt i gang med begge mine, og det beste med det er at de da passer ekstra godt på babyen :) det kommer til å gå så bra!!

Back
Topp