Bekymret

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er så redd for å miste en gang til! Vanskelig å glede seg over graviditeten da jeg tenker det kan bli tatt fra meg med en gang.
Må vente på å få progesteron tilskudd fra legen, kanskje nå på mandag eller neste mandag. Føler jeg trenger det for å ha en sjanse til å beholde og er redd det skal gå galt frem til da..:/

Noen ganger er ikke puppene ømme nok.
Ikke så mye mens smerter eller stikking i lysken. Men når det kommer er jeg redd jeg mister.
Er trøtt på kvelden men ikke så ille at jeg må sove på dagen, er det et dårlig tegn?
Er ikke så sulten heller dårlig matlyst å litt kvalm.
Kjennes ofte ut som jeg begynner å blø men foreløbig er alt bra.

Mye syt her nå men måtte bare få det ut.
Hvordan har dere gravide det med magen, følelsene og symptomer?
 
Huff, er ikke greit! Har ikke mange kloke ord å gi, men frykten for å miste har jeg også, selv om jeg aldri har opplevd det. Min mor mistet alle fostrene mlm meg og min søster (12 år mlm oss), og det sitter ganske dypt inne hos meg. Jeg har en god følelse om at dette skal gå bra, men helt sikker kan man aldri være Jeg tok Metformin før graviditeten, pga mistanke om pcos, og kommer til å fortsette med de frem til uke 12, da jeg har hørt at risikoen for SA reduseres når man går på de. Jeg klarer dog ikke slippe gleden løs før jeg har hatt tidlig UL i slutten av april...

Symptomer har jeg nok av, i dag har jeg ligget på sofaen og hatt noen skikkelig pusteøkter da kvalmen var så overveldende. Når jeg har så sterke symptomer kan jeg ta meg i å angre hele graviditeten :sick006

Klem til deg!
 
Er så redd for å miste en gang til! Vanskelig å glede seg over graviditeten da jeg tenker det kan bli tatt fra meg med en gang.
Må vente på å få progesteron tilskudd fra legen, kanskje nå på mandag eller neste mandag. Føler jeg trenger det for å ha en sjanse til å beholde og er redd det skal gå galt frem til da..:/

Noen ganger er ikke puppene ømme nok.
Ikke så mye mens smerter eller stikking i lysken. Men når det kommer er jeg redd jeg mister.
Er trøtt på kvelden men ikke så ille at jeg må sove på dagen, er det et dårlig tegn?
Er ikke så sulten heller dårlig matlyst å litt kvalm.
Kjennes ofte ut som jeg begynner å blø men foreløbig er alt bra.

Mye syt her nå men måtte bare få det ut.
Hvordan har dere gravide det med magen, følelsene og symptomer?

Skjønner godt at du er bekymret. Håper du får progesteron allerede nå på mandag :) Jeg er også veldig trøtt på kvelden, og noe trøtt på dagen men ikke slik at jeg må sove da, og det var jeg sist også, så satser på det er et bra tegn ;) Syns symptomene dine høres helt normale ut, og det er jo store variasjoner i hvor mye man kjenner. Jeg er mer bekymret denne gangen enn forrige gang, og jeg har aldri mistet noen (om det har skjedd har det vært så tidlig at det kom som en mens). Skulle ønske jeg kjente noe mer, og håper på å få litt mage snart bare for å vite at det vokser. Ser frem til første time hos jordmor og håper på å høre hjertelyd der, før det blir tidlig UL i uke 12 eller 13 hvis de har ledige timer :)
 
Back
Topp