Bekymret

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Brune utfloden har gitt seg, eller har ihvertfall ikke sett noe mer siden i går tidlig. Funnet hjertelyden hver dag, men har hørt om noen som da at morkaken kan pulsere selvom fosteret er dødt. Jeg er sikkert veldig hysterisk nå, men følt at hele jula har blitt ødelagt pga litt brunt utflod

Har ikke hørt om det med morkaka før, visst du er veldig bekymra kunne du kanskje ringt lege eller sykehus for å høre om dette? Eg ville tatt det som et godt tegn at du har hørt hjertelyden etterpå

Bestilt meg privat ul i Oslo i morgen, så da ser vi hva som skjer. Gruer meg veldig :(

Jeg har hatt både blod i ulike mengder fra mensen mengde til små blødninger hele veien og har brunt eller blodig utflod nesten daglig men alt er fint der inne..
Det er fælt å blø eller få brunlig utflod men det er vistnok ikke så uvanlig og det er som regel en ufarlig grunn til det... Krysser fingrene skal se alt er bra der inne :-) men godt å få det sjekket opp :-)

Har også hørt at det er normalt. Men siden jeg ikke har hatt antydning til noe av dette tidligere disse ukene så vil jeg gjerne få sjekket det opp. Litt hysterisk :/

Jeg har morkaken foran åpningen (forliggende) og har blødd siden uke 13 mer eller mindre hver natt. Nå har jeg hatt 4-5 døgn uten blod og er helt himmelfallen. Alt er bra med den lille og kjenner daglig liv. Er 17+5 i dag :)

Se ny tråd :)

Back
Topp