bekymret :(

# one million #

Glad i forumet
Testet positiv søndag og mandag med cb digital.
Var hos lege og tok blodprøve fikk svar idag. Hcg nivå på 16 bare..
Tok ny prøve idag. Håper det stiger altså.
Tok cb + imårrest og den var positiv.

Sjønner ingenting... cb må jo ha 25 mlU/ml for og bli positiv..

Ja, det er lavt, men det er ikke umulig. Når de sier at testene må ha 25, så er det er minimum der de kan garantere et sikkert svar, det betyr ikke at de ikke kan reagere på enda mindre. Jeg hadde hcg på 19 da jeg tok første blodprøven da jeg var gravid sist, og da hadde jeg allerede fått positiv test i noen dager hjemme, både billigstrimmel og CB digital. Etterpå steg det seeeent, hadde fordobling hver 5 eller 6. dag, altså mye tregere enn gjennomsnittet. Men babyen vokste og trivdes likevel (det som skjedde etterpå hadde ikke noe med dette å gjøre), så det er absolutt mulig! Krysser fingrene for at dagens prøve viser en fin stigning, slik at du slipper å bekymre deg!

krysser fingrene for en stigning for deg.. klem

Krysser alt jeg har for en stor stigning i dagene og tiden fremover! Det er store, individuelle forskjeller i HCG-nivå, både kvinner imellom og ikke minst hos den enkelte fra svangerskap til svangerskap, så det er uansett ikke noe poeng i å sammenligne eller sjekke tabeller. Det eneste som betyr noe er stigningen DU opplever, for ja, stigning skal du ha.

Har spottet siden søndag. Nå syns jeg det er mere enn det har vært. Ingen kramper eller vondt noen plass.

:hug013 ÅÅh nå ønsker jeg deg lykke lykke til og håper virkelig det bare er en treg stigning i HcG!! Og at du om noen dager ser at HcG stiger :) Og spotting i begynnelsen er ikke så uvanlig :) Står du på Lutinus? I så fall blir slimhinnene veldig skjøre og kan lett blø!

:signs003

Ja går på lutinus.. men syns det er for mye nå til å være lutinus sin grunn. Er ikke lyserosa lenger men rødt. Enda ingen klumper..

Uff, det er jo ikke greit i det hele tatt! :( Håper det likevel kan gå bra, tross lavt hcg-nivå og noe småblødninger. Sender deg lykkeønskninger i bøtter og spann.

Testet positiv søndag og mandag med cb digital.
Var hos lege og tok blodprøve fikk svar idag. Hcg nivå på 16 bare..
Tok ny prøve idag. Håper det stiger altså.
Tok cb + imårrest og den var positiv.

Sjønner ingenting... cb må jo ha 25 mlU/ml for og bli positiv..

Hvordan går det med deg? Krysser fingrene for positive nyheter <3

Akkurat kommen fra legekontoret. Hcg nivået hadde økt til 69 på to dager :) men blør enda.. Drømte inatt at nivået hadde økt til noen og 60 ;)

Så herlig at verdien har økt. heier på at det fortsetter fremmover.
Er mange som blør uten at de mister, så dette skal gå bra!! :)

Krysser fingre og tær for deg! Håper du snart slutter å blø, selv om det er temmelig vanlig så er det aldri noe moro for den som opplever det.

For å ro deg litt ned, så har jeg blødd i snart 3 uker..minst!! Første blødning i uke 7, og varte 1-2 dager. Andre blødning i uke 9, og blør fortsatt! (Denne blødningen begynte med stooore mengder friskt blod dag 1, og mer "brunlig" blod i etterkant :P Og er fortsatt gravid! :) 11+1 i dag, og fikk se ett sprellende foster på ul 10+6! :) :)

Jeg heier på deg! :)

Takk dere :) hos meg er det friskt blod med noe slim innimellom. Pittersmåe koagler innemellom også.
Snakket med ivf avdelingen idag, di syntes hcg nivået var litt lavt men enda tilig.. skal ta nye prøver mandag og onsdag så håper det fortsetter og stiger :)

Er ikke vits i å gi opp før det er over, så lykke til! :) :) Håper det går bra! :)

Back
Topp