Bekymret!

Babymama#2

JuniBaby
Sommerfuglene <3
Når jeg kom hjem fra jobb idag og gikk på do var det en bitteliten tynn stripe med friskt blod på papiret. Ingen smerter utenom de stikksmertene jeg har hatt i ett par dager nå... please si at det ikke er farlig?
Er 10 uker på vei idag.

Om du ikke har smerter og ikke blør mere enn det, er det sikkert ufarlig.
Mange har hatt så mye blødning at de var nødt til og gå med bind, men likevel får friske barn.
Jeg hadde blødning med nest siste i uke 23, men han kom ut 6 dager over tiden og veide 4810...frisk og rask.
Legg deg på sofaen med føttene høyt, og gjør minst mulig. Det vil nok roe seg skal du se:)

Skjønner utrolig godt at du er bekymret, opplevde det samme sist uke selv. Jeg hadde gjentatte, store styrtblødninger i 5 dager, og alt er bra med knøttet i magen <3 Mange blør i svangerskapet, uten at det trenger å være noe galt... Se det an, og ta kontakt med legen din dersom du er veldig bekymret. Det kan være så ufarlig som et sprengt blodkar eller skjøre slimhinner :) Håper det er noe ufarlig, lykke til :)

Blødde en del friskt blod i flere timer på søndag for en uke siden, alt var allikevel bra da jeg var på UL noen dager senere. Be om henvisning så slipper du å lure - men en av fem blør faktisk ;)

Back
Topp