Bekymret....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg lurer på om jeg brygger på SF :(

Jeg har gått opp 2 kilo på 9(!) dager, jeg er blitt skikkelig hoven i hender og føtter, hadde spor av protein i urinen i morges (jeg har stjelt stix på jobb) og har hatt små øyeblikk med hodepine siste par dager (jeg har ALDRI hodepine)

Disse to kiloene skulle aldri ha kommet ettersom jeg både har vært flink med kosten (mannen har vært på jakt, spiser alltid sunnere uten han), samt at jeg har fått ordnings på en skikkelig forstoppelse de siste dagene. Var jo nesten sikker på at jeg ikke kunne ha gått opp nesten noe som helst denne uken.....

Nå sitter jeg å drikker utvannet eplejuice i håp om at det hjelper litt på hovenheten. Jeg får kutte ut det meste av salt, og kanskje kjøpe meg støttestrømper på apoteket i dag. Håper det bare er "vanlig" gravid-hovenhet, ikke SF.....

Off, så ekkelt!! Du får ta det opp på mandag! Får håpe det bare er vanlig gravid vann og vondt i hodet!! Drikk mye vann, både for hodet og vannet i kroppen :)

Om du har flere av symptomene så kan det jo være greit å få sjekket det. Får satse på at det er noe ufarlig :-)

vet dere hva jeg hadde gått opp 4 kg på en mnd jeg, er ikke det mye??:/
håper jeg holder meg der jeg er nå for å si det sånn.

håper du ikke brygger på sf :/

vet dere hva jeg hadde gått opp 4 kg på en mnd jeg, er ikke det mye??:/
håper jeg holder meg der jeg er nå for å si det sånn.

håper du ikke brygger på sf :/

Hadde gått opp 2 kg på 2 uke... Merkes at matløsta er kommet ;)

Må si at 4 kg på en måned eller 2 kg på to uker ikke nødvendigvis er mye da.. vekta mi går litt i bølger iallefall. Har vært på lege- eller jordmorkontroll hver fjerde uke ca, og vektoppgangen mellom hver kontroll varierer fra 1 kg til 5 kg.. og jordmor eller lege har aldri reagert på vektoppgangen min - er på +13/14 kg nå, i uke 37 i morgen.

Back
Topp