Bekymret

Tussi_lussi

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Snøkrystallene2021❄️
De 3siste dagene når jeg har stått opp å gått på do så har det kommet noen dråper med blod i doen. Kommer friskt blod når jeg tørker meg. Tar på et bind for sikkerhets skyld, men kommer ikke noe i binde. Kommer kun på dopapiret når jeg tørker meg. Har hatt noe lignende i uke 6 og 7, men varte bare et par timer så gikk det over til mer brunt utflod. Har min første time hos legen på torsdag I neste uke. Skal da være 11+4. Usikker på om jeg bør ringe legen nå eller bare vente til jeg har time på torsdag. Tungt å gå rundt å være så usikker, men er kanskje ikke så mye legen kan gjør fra eller til.

Er dette etter du har hatt avføring? Jeg tenker om det er mulighet for at det kan komme fra endetarm?
Hvis du vet det kommer fra skjedeåpning og du er bekymret så hadde jeg tatt en ekstra tur til legen for å få slappe litt mer av. Synes det høres ut som en uskyldin blødning, men godt å være på den sikre siden.

Termin 9. februar med første frøet:)

Det kan være en urinveisinfeksjon, og det bør behandles så fort som mulig.
Når man er gravid kjenner man ikke uvi på samme måte som til vanlig og de kan sitte lengre opp i systemet. Ville gått til legen så fort som mulig for å få avdekket hva det kan være! Lykke til:)

~MrsMeoh~
Termin 21 Februar
( App)

Jeg ville dratt til legen! "Better to be safe than sorry" Lykke til. Håper det ikke er noe alvorlig!

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Beklager, ser nå at jeg har skrevet på feil måned. Hører egentlig til i Mars :) men tusen takk for svar. Blødningene kommer ikke etter jeg har hatt avf. Magen er helst litt treg nå for tia ;-P blødninger kommer fra skjeden, men har ikke kommet noe mer blod etter jeg skreiv her i dag tidlig :) tenker jeg ser det litt ann nå i helgen og evt får jeg ringe til legen på mandag. Takk for råd å svar.

Back
Topp