Bekymret...

litenspire14

Termin 20.02.2014 ♡
Er så bekymret for tiden om babyen har det bra inni der, var på ul for nøyaktig 7uker siden og da stod alt bra til ♡

Flere som har denne følelsen? Oppblåsheten har forsvunnet betraktlig, og er flat om morgenen. Når kommer magen? :-/ er så redd det er skjedd noe med lille gull...

Er idag 14 uker og kjenner ingen bobling eller noe, skal ikke på oul før uke 19..

I første svangerskap husker jeg den følelsen. Symptomer forsvant og magen hadde ikke kommet enda - stod å lurte på om jeg kanskje ikke var gravid allikevel. Men alt var fint :)

Er så bekymret for tiden om babyen har det bra inni der, var på ul for nøyaktig 7uker siden og da stod alt bra til ♡

Flere som har denne følelsen? Oppblåsheten har forsvunnet betraktlig, og er flat om morgenen. Når kommer magen? :-/ er så redd det er skjedd noe med lille gull...

Er idag 14 uker og kjenner ingen bobling eller noe, skal ikke på oul før uke 19..
Jeg er ikke bekymret, men jeg har heller ingen bobling, og har flat mage. Magen trenger ikke komme før om mange uker enda har jeg blitt fortalt, så alt står sikkert bra til med den lille :)

Tenker det jeg også av og til, har fått en liten kul men innbiler meg at det er bare fett siden jeg ikke kjenner så mye ennå :P kjente et par dult i går for første gang, men måtte allikevel sjekke med doppleren om jeg hørte noe, innbiler meg at det ikke er noe der siden nesten alt av symptomer har forsvunnet. Men det er nok vanlig etter alt jeg har lest frem til ;)

Back
Topp