Bekymret :(

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Begynte for 3 dager siden, ekstremt hodepine . Igår på jobb fikk jeg syns forsryrrelse sammen med hodepinen, var en del stress men det som bekymrer meg er den stikkende smerten bak høyre øyet. Og sånt trykk. Det kommer ganske plutselig :( var hos jordmor idag og hun ringte legen for meg, men legen hadde ikke mulighet før til mandag :( våkner med vondt i skallen og har det gjevt utover hele dagen! :(

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Det høres ut som min migrene...
Prøv å ligg uten lys, tv eller noe og bare hold øynene igjen..

Kjenner ei som hadde migrene 24 timer i døgnet fra uke 12 til uke 26... Fælt.

Jeg har hatt det samme. Ble sendt til legevakten for å sjekke at det ikke var noe galt, men det var "heldigvis" bare migrene som jeg har vært plaget med i mange år..Nå som jeg er gravid kan jeg ikke ta migrenemedisinen min lengre, og fikk derfor paragin forte som hun sa jeg trygt kunne ta, og alt kom seg med en gang :) Har endel anfall nå for tiden, men passer på å ta det veldig rolig og legger meg innpå et mørkt rom med en gang jeg kjenner antydning til smerter :) Det er utrolig kjedelig, men trøsten er at det ikke er farlig i hele tatt :)

Har hatt migrene i flere år,men er vel mist 1 år siden siste anfall..
Men i går,kom det! Begynte natt til onsdag,men dro på jobb,spydde som en gris,klarte meg 4 timer før jeg måtte dra hjem å legge meg (jobbe ri barnehage).

Ja har vært plaget med migrene tidligere. Fikk migrenemedisin men den kan jeg ikke ta nå, tar kun paracet uten virkning føles d som, værst er det når jeg går/står. Ligger kun på sofa, sovet masse idag men våkner med hodepine. Er vel ikke bra med paralgin ? Må ha noe for blir gal, tåler dårlig høye lyder og skarpt lys så kjennetegner migrene, men ble bekymret når det stikker bak høyre øyet.

Jentegull 10.10.09

Ja har vært plaget med migrene tidligere. Fikk migrenemedisin men den kan jeg ikke ta nå, tar kun paracet uten virkning føles d som, værst er det når jeg går/står. Ligger kun på sofa, sovet masse idag men våkner med hodepine. Er vel ikke bra med paralgin ? Må ha noe for blir gal, tåler dårlig høye lyder og skarpt lys så kjennetegner migrene, men ble bekymret når det stikker bak høyre øyet.

Jentegull 10.10.09

Blir bedre om du ligger i et mørkt og kaldt rom, uten noen form for forstyrrelse

Og en og annen Paralgin kan du faktisk ta. Så lenge det ikke brukes for ofte og i store doser, for da kan babyen bli født med abstinenser

Back
Topp