Bekymret!!!!

jaug77

Andre møte med forumet
Jeg er nok en smule overbekymret med tanke på at jeg har mistet 2 ganger før, men nå er jeg litt redd. Hatt endel smerter i magen de 2 siste dagene, i dag lurte jeg på om jeg hadde fått mensen. Føler ikke puppene er like såre som de har vært, ikke vært kvalm siden tirsdag og ikke spesielt trøtt. Blir noen lange dager fremover!!!!!

Vi krysser fingrene for at alt er som d skal;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Æsj ingen god følese altså.
Jeg går konstant super nervøs og bekymret selv..

Satser på og krysser fingrene for deg, at alt går veldig bra :)

Klem.

jeg er også mye bekymret og det ble jo ikke bedre da kvalmen forsvant, den var borte rundt 2 uker, men nå er den tilbake verre enn tidligere... symptomene går litt opp og ned har jeg funnet ut...

Den følelsen er absolutt ikke noe god :( Har du råd til å ta deg en ultralyd, er jo det en grei måte å kanskje bli kvitt noen bekymringer. Jeg tror ejg skal ta en til om litt, for å se at det faktisk har skjedd noe der siden uke 5. Klarer ikke helt roe meg, eller tro på det før jeg ser at det er noe som lever her. Har hatt noen små "blødninger", som ingen er helt sikre på om er blødninger, så gjør ikke saken bedre.

Heldigvis er bekymringer veldig normalt, og jeg håper alt gå bra :D

Takk for trøstende ord, jeg skal til ultralyd 18 mars, så får håpe alt er bra da:) Skulle tro jeg var veldig interessert i puppene mine, for de blir hyppig kjent på hehe;)

Takk for trøstende ord, jeg skal til ultralyd 18 mars, så får håpe alt er bra da:) Skulle tro jeg var veldig interessert i puppene mine, for de blir hyppig kjent på hehe;)

Hehe, kjenner til den ;) Kjenner også på bekymring siden jeg også har mistet før :/ Det skal ikke være lett dette her!!

Skjønner godt du er nervøs når du har mistet før... Håper det går bra for dere denne gangen!

Får håpe alt er som det skal. Her går symptomene litt i bølger, så kan jo hende du bare har noen "rolige" dager.

Prøv å ikke stresse... Det er ikke så mye man kan gjøre fra eller til... Stress er ikke bra og symptomene kommer å går. Jeg er ikke kvalm...

Back
Topp