Bekymret

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Æsj, er litt bekymret jeg... Syns lissom symptomene har avtatt en del.. Jeg har ikke hatt så ømme pupper, men litt. Nå er de ikke ømme i det hele tatt(hadde ikke ømme pupper sist graviditet heller). Kvalm er jeg ikke ennå, men det trenger man jo ikke merke ennå. Jeg hadde jo veldig lite symptomer sist svangerskap også, da testet jeg ikke før jeg var over 5uker på vei, men gutten min lever i beste velgående :) Da kom kvalmen i uke 6. Jeg har litt stikkinger i magen, trøtt og vondt i hodet. Så litt har jeg jo, men jeg syns liksom det var mere tidligere i uka.. Huff, håper spiren klorer seg fast!! <3
 
Har det akkuratt likt deg, puppene var ømme men nå er d heilt fine. Føler liksom ikke at jeg er gravid. Men nå er jeg 6 uker på vei så jeg håper kanskje jeg merker litt mer til det etterhvert. Vist ikke så bestiller jeg tidlig ultralyd om noen uker.
 
Har det akkuratt likt deg, puppene var ømme men nå er d heilt fine. Føler liksom ikke at jeg er gravid. Men nå er jeg 6 uker på vei så jeg håper kanskje jeg merker litt mer til det etterhvert. Vist ikke så bestiller jeg tidlig ultralyd om noen uker.
ja, jeg er jo bare 4 uker... Men nå mens jeg sitter her så begynte det å prikke i puppene igjen :p Så tror det går bra, men man blir jo så bekymret... Ringer nok lege til uka for å få en time bare for å roe meg tror jeg :p Men det murrer/stikker nedrest i magen som normalt, så er nok bare det at jeg er så lite på vei og da har man jo normalt sett ikke sååå veldig mye symptomer.. :)
 
Jeg kjente og svært lite forrige svangerskap, men da var jeg i det minste oppblåst og trøtt. Nå er jeg ikke det engang, kun litt øm i puppene.
Merket jeg ble uggen på fredag når jeg ikke hadde spist på 3 timer, men nå blir jeg ikke det heller. Menssmertene/murringen har og forsvunnet.
Men jeg regner med alt er bra med den lille, det er kanskje ikke så rart om man har mindre symptomer når kroppen har vært igjennom det før,
og kanskje er det et annet kjønn som gjemmer seg i magen;) Det går nok bra for oss begge:)
 
Jeg kjente og svært lite forrige svangerskap, men da var jeg i det minste oppblåst og trøtt. Nå er jeg ikke det engang, kun litt øm i puppene.
Merket jeg ble uggen på fredag når jeg ikke hadde spist på 3 timer, men nå blir jeg ikke det heller. Menssmertene/murringen har og forsvunnet.
Men jeg regner med alt er bra med den lille, det er kanskje ikke så rart om man har mindre symptomer når kroppen har vært igjennom det før,
og kanskje er det et annet kjønn som gjemmer seg i magen;) Det går nok bra for oss begge:)
kjenner meg igjen med det å bli uvell hvis det går for lang tid mellom hvert måltid. Jeg må spise nesten hver time for ikke å bli uggen og svimmel.. Trøtt er jeg også. Så tror det går bra :) Alle svangerskap er jo forskjellige, så vi kan nok bare slappe av :D
 
Her har jeg vært bortimot symptomfri i dag, bare litt murringer og sånn :/
 
skjønner godt du blir bekymra men alt er nok i skjønneste orden fordet :)
 
Symptomene har nok kommet tilbake :p
Kvalm, uggen og svimmel... Er nok ingen fare likevel :p
 
jeg tenker som så at disse symptomene vil vel variere litt og komme og gå, er ikke det normalt at de kan gjøre det. de gjør hvertfall det her nå og synes og huske at de gjorde det da jeg var gravid med gutten også...
 
jeg tenker som så at disse symptomene vil vel variere litt og komme og gå, er ikke det normalt at de kan gjøre det. de gjør hvertfall det her nå og synes og huske at de gjorde det da jeg var gravid med gutten også...
Jo, du har nok helt rett :) Husker ikke det fra sist, ennå det er under 2 år siden... Husker bare jeg var kvalm fra uke 6-9, og hadde så vidt litt ømme pupper i starten.. Men jeg har roet meg nå, og kjenner absolutt at jeg er gravid her jeg sitter å dytter i meg sjokolade og er kvalm :p haha!
 
Back
Topp